Arcam Avr400 en Nvidia scheld

Started by sbouve, July 7, 2019, 08:54:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sbouve

Hallo,

Juist een Nvidia schield in bezit gekregen en ik wil deze graag connectoren met mijn arcam avr 400, na aansluiting via Hdmi krijg ik alleen het startscherm  van de schielden daarna niet meer (zwart scherm)
Heeft iemand hiervoor een oplossing

alvast bedankt
*Marantz Cinema 60 * *Kef Q * * Nvidia Schield Pro* *Lg*

Tabcam

#1
Kan het zijn dat de Shield geforceerd in 4k modus staat? Zou hij normaal moeten herkennen maar je kan proberen om de Shield direct op de TV in een 1080p mode te krijgen en dan via de Arcam te verbinden

Heb je verschillende hdmi-ingangen geprobeerd? Ik probeer altijd verschillende ingangen, apparaten en kabels te wisselen om te kijken of het een kabel, apparaat of de receiver is die problemen veroorzaakt.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

denoontje

Even direct aansluiten op je weergever en kijken wat de settings zijn van de shield.

Waar ik aan denk
Als hij bijv 4k 4:4:4 uitstuurt en je hdmi kabels zijn niet compatible
Als hij op 4k staat, kan wellicht de avr dat niet doorgeven (is de avr 400 pass though voor 4k?)





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sbouve

Ok bedankt voor de aangeboden oplossingen, probeer dit vanavond even.
Zelf denk ik ook dat ik de verkeerde hdmi kabel gebruik(standaard) en geen 2.0 high speed type
*Marantz Cinema 60 * *Kef Q * * Nvidia Schield Pro* *Lg*

riwi

De AVR400 is HDMI 1.4 en kan geen 4k in alle beeldfrequenties aan. Dus max 2160p30 in 8bit 4:2:0 en geen 10bit of 4:4:4.