Ervaring met Aldi Vinyl

Started by bokkes, March 22, 2016, 17:52:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Markus2

Quote from: hans. on January  2, 2017, 22:19:18
Is het een dubbel lp of is het een album verdeeld over 2 platen?

Dat lastste doen ze om de kwaliteit beter te krijgen lijkt me.

Jawel, maar de kwaliteit is niet oneindig voor verbetering vatbaar. Snijruimte kent een optimum, alles meer kent geen enkel nut. Dus het kan, maar is mogelijk net zo goed een marketing gerelateerde keuze.

Groet, Mark ;)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

HJ

Quote from: Markus2 on January  3, 2017, 20:56:18
Jawel, maar de kwaliteit is niet oneindig voor verbetering vatbaar. Snijruimte kent een optimum, alles meer kent geen enkel nut. Dus het kan, maar is mogelijk net zo goed een marketing gerelateerde keuze.

Groet, Mark ;)
Lijkt me dat het dan ook geen €15 kan kosten.

aklasse

Vandaag u2 gekocht ze hadden trouwens ook d4 nieuwste cd's van metallic en stones voor 12,95

aklasse

Gisteren hotel california gekocht bij de aldi 180grams was afgeprijst voor 10,00 klinkt super.

Erik

Kun je ook online kopen of moet je per se naar de winkel?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

aklasse


CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

HJ

Klopt, ik heb ze pas gehaald. Zijn best ok en 180gr.

Rowdy

25 Maart hebben ze weer LP's bij de Aldi. Ze hebben o.a. David Bowie, Bruce Springsteen, AC/DC.

HJ

Quote from: Rowdy on March 18, 2017, 18:45:14
25 Maart hebben ze weer LP's bij de Aldi. Ze hebben o.a. David Bowie, Bruce Springsteen, AC/DC.
Thnx [emoji106]

Htdre

Ik ben nog nieuw in vinyl :-) maar als je denkt ik vind artiest Xxx leuk, ik wil zijn/haar album, moet je dus ook nog eens oppassen wie de uitgever van de LP is? WoW lekker overzichtelijk :-)

HJ

#36
Quote from: Htdre on March 19, 2017, 13:21:11
Ik ben nog nieuw in vinyl :-) maar als je denkt ik vind artiest Xxx leuk, ik wil zijn/haar album, moet je dus ook nog eens oppassen wie de uitgever van de LP is? WoW lekker overzichtelijk :-)
Je moet niets [emoji6]
Aldi vinyl is best ok maar ook bij velvet,  plato etc te koop

Mss beter bij streaming houden, dan kun je niet kiezen[emoji1]

Rowdy

16 November hebben ze weer LP's bij de Aldi. Ze hebben o.a. Nirvana, Dire Straits, Sting, enz.

Rowdy

Na Aldi heeft ook de Lidl diverse aanbiedingen van LP's. Wie heeft daar ervaringen mee. Ik zag vooral albums met radio opname's.