Vivid Audio bij Alpha in Brasschaat (B)

Started by Bama, February 27, 2016, 16:56:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Quote from: twani on February 29, 2016, 20:56:36
Zo heb ik er ook lang naar gekeken maar begin ze steeds beter te begrijpen. 

Ik bedoel dan inderdaad wat Bjorn ook al zegt, de vormgeving die het voor luidsprekers allerhoogste doel het beste geluid te produceren dickieteert
Sorry, ik kon het niet laten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Quote from: maz on February 28, 2016, 18:37:06
Ik zit met tranende ogen naar de foto's te kijken.
En ik heb het gemist.


Tranende ogen :D :D
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Mr.M

Quote from: Joris1971 on February 29, 2016, 19:22:08
Die luidsprekers hebben wel een hoog Kom op bezoek bij Barbapapa gehalte...
Noem mij maar barbapapa en kom op bezoek bij maz vivid.
Quote from: twani on February 29, 2016, 20:56:36
Zo heb ik er ook lang naar gekeken maar begin ze steeds beter te begrijpen. 

Ik bedoel dan inderdaad wat Bjorn ook al zegt, de vormgeving die het voor luidsprekers allerhoogste doel het beste geluid te produceren dicteert
De vormgeving is in een woord "waanzinnig".
Dit is puur design terwijl het eigenlijk niet als design bedoelt is maar puur functioneel.

Wat een combi! Vorm op  Volledige functionaliteit en nogeens design ....

Ik wil een g3....[emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31]
Quote from: Robiwan on March 13, 2016, 10:11:09
Tranende ogen :D :D
Echt! Kan wel janken dat ik niet ben geweest. Wat een gemiste kans. Balen    balen    balen...
**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Ik moet het echt eens horen, want ik geloof steeds minder in overtrokken kwaliteiten van luidsprekers. Op een bepaald moment zijn heel veel luidsprekers uitstekend en de kleine verschillen zitten hem dan vooral in de afbeelding (breedte, grootte, ruimtelijkheid, plaatsing) omdat ze allemaal een wat ander afstraalgedrag hebben en de ruimte ook steeds anders reageert. Maar een luidspreker die er echt met kop en schouders bovenuit steekt.. Nee die ik heb nog niet gehoord. Details maken  uiteraard wél het verschil in de keuze voor een LS en details zijn daarom superbelangrijk.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software