Probleem met mijn flac files,Bij het spelen zit er ineens een ander nummer doorh

Started by john2910, February 8, 2016, 21:03:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Goedendag,

Ik heb een vreemd probleem,

Ik stream mijn muziek vanaf mijn pc met een bluesound node maar heel vaak krijg ik zomaar ergens in een nummer een ander nummer te horen van mijn muziek verzameling vervolgens pak hij het oude nummer weer op.


Dit gebeurd ook als ik het bestand op de pc afspeel.
Dus op 1 of andere manier gooit hij wat fragmenten van mijn andere muziek door de flac files,en dit staat dus in de flac file :(

Ik snap hier helemaal niks van en ben ten einde raad.
Wat kan dit zijn iemand een idee?

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

john2910

Quote from: mijkie on February  8, 2016, 21:21:51
toevallig een FW update gedaan of draadloos netwerk ?

Hallo,

Nee geen firmware update en alles gewoon bedraad.
snap er niks van.met  gedownloade films etc is er niks aan de hand.

mijkie

dan weet ik het ook niet, heb hier versie 1 en 2 gehad maar, geen rare dingen meegemaakt !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

john2910

Quote from: mijkie on February  8, 2016, 21:42:47
dan weet ik het ook niet, heb hier versie 1 en 2 gehad maar, geen rare dingen meegemaakt !

Het ligt ook niet aan de bluesound node maar iets anders,want als ik de bestanden op de pc afdraai skipt hij ook.

mijkie

bestanden een keer gekopieerd vanaf een schijf en misschien niet goed gegaan ?
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

john2910

Quote from: mijkie on February  8, 2016, 21:51:48
bestanden een keer gekopieerd vanaf een schijf en misschien niet goed gegaan ?

Ik versleep mijn gedownloade flac files wel vaak naar een andere schijf.Echter de laatste keer had ik ze direct op de bewuste harde schijf gedownload en toen hetzelfde probleeem. :(

john2910

Het is erg vreemd als ik een nummer speel  word het in het midden gewoon even een andere track van mijn verzameling muziek..Hij speelt gewoon door en pakt vervolgens de oude track weer op..

Ik snap er niks meer van.

De fout zit in de flac file want als ik hem ergens anders speel gebeurt hetzelfde pfff :(

john2910

Ben er eindelijk achter..

Het programma bliss was de boos doener.

Hij injecteerde een cover art per nummer in de flac file en dat bracht de boel om zeep...
Pff ben blij dat ik er eindelijk achter ben...wat een zoektocht was het!!!

RobertVanWoerden

Goed dat je de oorzaak gevonden hebt, kan me voorstellen dat het zweten was want je wilt niet dat je alles opnieuw moet rippen :)