minimserver probllems

Started by sjoerd2008, February 4, 2016, 23:06:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd2008

Hello

Today i installed the minimser, but i was wondering were can i change my maps, songs numbers? is there a gui ?

fasteddie


Dirk

het is alweer lang geleden dat ik er nog mee gewerkt heb, maar Minimserver heeft zover ik weet geen enkele vorm van echte UI.

alle instellingen (en dat zijn er eigenlijk niet zoveel dacht ik) die je kan maken, moet je via Minimwatch doen, een app/progje dat je op je PC/Mac moet installeren...van daaruit kan je dan eea wijzigen/configureren.

maareh...de user guide op de eigen website lijken me toch aardig duidelijk?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Rudi64

Quote from: Dynky on December  4, 2016, 11:15:00
het is alweer lang geleden dat ik er nog mee gewerkt heb, maar Minimserver heeft zover ik weet geen enkele vorm van echte UI.

alle instellingen (en dat zijn er eigenlijk niet zoveel dacht ik) die je kan maken, moet je via Minimwatch doen, een app/progje dat je op je PC/Mac moet installeren...van daaruit kan je dan eea wijzigen/configureren.

maareh...de user guide op de eigen website lijken me toch aardig duidelijk?

Miminwatch heb je alleen nodig als je miminserver op je nas draait om te kunnen benaderen.
Draait miminserver op je pc volstaat rechts klikken op het icoontje en properties aan te klikken
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.