Wifimedia lanceert in Nederland als eerste de nieuwe mediaspeler Dune HD Solo 4K

Started by Wifimedia, February 2, 2016, 20:58:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wifimedia

Kom op zaterdag 6 en zondag 7 februari langs in onze winkel voor de speciale Dune HD Solo 4K Demodagen!

Iedereen die zaterdag of zondag langskomt krijg de mogelijkheid om een pre-order te plaatsen een speciale prijs.

De Dune HD Solo 4K is de nieuwste aanwinst van Dune die geschikt is voor het afspelen van 4K en Full HD video content. Vrijwel alle digitale audio en video bestanden worden ondersteund, inclusief de meest moderne HEVC video codec welke 1 miljard kleuren (10-bit color encoding) kan weergeven.

Tevens ondersteunt deze mooie speler alle moderne 3D video formaten zoals MVC, SBS en TnB en de hoogste kwaliteit audio met resoluties tot aan 24-bit /192 KHz.

Bekijk hier alle informatie: https://www.wifimedia.eu/nl/dune-hd-hd-solo-4k.html
Maak kennis met de toekomst! - Bezoek onze winkel in Arnhem of kijk op www.wifimedia.eu

jaco

Kun je uitleggen wat dit precies betekent:

Blu-ray menu: Geniet van het full Blu-Ray navigatie menu of gebruik het simpele BDLite menu naar eigen voorkeur

Kun je een RIP afspelen met volledig menu support ?
Heb je dan ook Cineavia beveilingings issues ?

W.Otter

Quote from: jaco on February  3, 2016, 10:32:40
Kun je uitleggen wat dit precies betekent:

Blu-ray menu: Geniet van het full Blu-Ray navigatie menu of gebruik het simpele BDLite menu naar eigen voorkeur

Kun je een RIP afspelen met volledig menu support ?
Heb je dan ook Cineavia beveilingings issues ?

of je gebruikt de knoppen in het bluray menu of je kunt dit skippen door alleen de hoofdfilm af te spelen
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Robbo

Quote from: W.Otter on February  3, 2016, 10:57:33
of je gebruikt de knoppen in het bluray menu of je kunt dit skippen door alleen de hoofdfilm af te spelen
Verwacht je of weet je?

pameijer

Mooi apparaat dat alles doet dat je als toekomstbestendige koper hebben wilt. Alleen...., geen HDMI 2.0?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

LittleNinja

Mijn vraag is of dat wel nodig is (HDMI 2.0).. Ik lees vaak genoeg artikelen die aangeven dat het onzin is.. Een high speed HDMI kabel schijnt al voldoende te zijn.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

skank1

Zo jammerdat er hier zo velen in de hype meegaan en de way overpriced dune als hunvolgend toestel zien.
Enkel en alleen omdat de naam dune erop staat  :-\
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

blue-eyes

Of merkentrouw.

Jij vervangt toch ook wel eens je auto? Ik blijf vaak hangen bij hetzelfde merk, je weet waar je aan toe bent.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

neptune

Quote from: skank1 on February  8, 2016, 08:37:43
Zo jammerdat er hier zo velen in de hype meegaan en de way overpriced dune als hunvolgend toestel zien.
Enkel en alleen omdat de naam dune erop staat  :-\
Of het gebrek aan alternatieven met hdmi 2.0? Bij Dune was de software met updates juist altijd goed, toch erg belangrijk voor eem mediaplayer.
zet hier iets neer

blue-eyes

Voor film op 4K heb je geen HDMI 2.0 nodig.

En Dune een hype noemen gaat me ook te ver. Het is wel een bewezen stabiel apparaat met goede services. Goede technieken, door vriend en vijand erkent.
Of de prijs daarvoor te hoog is, etc. is een andere discussie.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

pameijer

Quote from: LittleNinja on February  8, 2016, 05:47:35
Mijn vraag is of dat wel nodig is (HDMI 2.0).. Ik lees vaak genoeg artikelen die aangeven dat het onzin is.. Een high speed HDMI kabel schijnt al voldoende te zijn.
Op het moment dat er 4K content komt met >30Hz dan is het wel prettig om voor zo'n prijzig apparaat een beetje voorbereid te zijn. Ik weet niet of HFR (High Frame Rate, zoals de Hobbit film met 48Hz) ooit voor consumenten komt, maar toch....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

LittleNinja

Quote from: pameijer on February  8, 2016, 11:04:32
Op het moment dat er 4K content komt met >30Hz dan is het wel prettig om voor zo'n prijzig apparaat een beetje voorbereid te zijn. Ik weet niet of HFR (High Frame Rate, zoals de Hobbit film met 48Hz) ooit voor consumenten komt, maar toch....

Maar wie zegt dat het niet lukt over de huidige HDMI? Ik zou dit wel eens op de proef willen stellen.. Met alle technieken (want er komen er nog zoveel waar je nu nog geen rekening mee kan gaan houden) zoals HDR, hoge frame rates inderdaad, enzovoort.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Quote from: Blue-Eyes on February  8, 2016, 10:49:13
Of de prijs daarvoor te hoog is, etc. is een andere discussie.

En simpelweg of iemand dit het waard vindt.. Niets mis mee. Er zijn ook mensen die meer geld willen uitgeven voor een specifiek merk auto. Dat maakt de auto ook niet altijd beter of groter.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymond187

€ 350 voor een mediaplayer  :blink: Ik ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen straks.

Maro

Quote from: Raymond187 on February  8, 2016, 11:51:17
€ 350 voor een mediaplayer  :blink: Ik ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen straks.

Valt mee, er lopen hier mensen rond die dat uitgeven aan een cat kabel.  :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Tja....zo heeft elk mens wel wat  :D

Bedoel meer. Er zijn al prima MPs van € 150 a 200. Waarom 150 a 200 euro meer betalen? Wat doet deze speler zoveel beter dan andere MPs?

Ben dar wel benieuwd naar, aangezien ik niet weet of ik weer terug wil naar een goeie MP of met mijn huidige HTPC wilt blijven spelen.

evilniek

Ik heb anders al genoeg el cheapo mediaplayers de revue zien passeren die de hype niet waar konden maken, wat niet wil zeggen dat de Dune persé perfect word.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Flavio

Quote from: W.Otter on February  3, 2016, 10:57:33
of je gebruikt de knoppen in het bluray menu of je kunt dit skippen door alleen de hoofdfilm af te spelen
Eerst zien dan geloven.

Heeft deze Dune trouwens een ingebouwde scraper voor media info & covers of moet je moeilijk doen met programma's op je PC?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

holco

Zijn er daadwerkelijk mensen wezen kijken afgelopen weekend, ben erg benieuwd naar hun meningen.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

pameijer

Er zijn maar heel weinig, of geen, mediaplayers met deze specs die dat ook werkelijk allemaal doen. Daarbij koop je met dit soort apparaten ook een stuk support erbij, de elcheapo chinese Android doosjes moet je links laten liggen, ondanks prima specs. Hun firmware en drivers zijn ruk, en die heb je nodig om normaal Kodi oid te kunnen draaien. En ze zullen daar nooit veel moeite in steken, kan ook niet voor die prijs en ws. hebben ze geen goeie softwareengineers in dienst om dat te doen.

Als Dune het waarmaakt en ze bieden goede support voor >3 jaar dan is het een waardevol apparaat, prijzig, maar niet heel duur.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

LittleNinja

Quote from: pameijer on February  8, 2016, 16:18:36
Er zijn maar heel weinig, of geen, mediaplayers met deze specs die dat ook werkelijk allemaal doen. Daarbij koop je met dit soort apparaten ook een stuk support erbij, de elcheapo chinese Android doosjes moet je links laten liggen, ondanks prima specs. Hun firmware en drivers zijn ruk, en die heb je nodig om normaal Kodi oid te kunnen draaien. En ze zullen daar nooit veel moeite in steken, kan ook niet voor die prijs en ws. hebben ze geen goeie softwareengineers in dienst om dat te doen.

Als Dune het waarmaakt en ze bieden goede support voor >3 jaar dan is het een waardevol apparaat, prijzig, maar niet heel duur.

Mee eens. :thumbs-up:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

master30

Quote from: jaco on February  3, 2016, 10:32:40

Heb je dan ook Cineavia beveilingings issues ?

Hoe zit het hier mee dan?

Soms heb ik nog bd rip met zone beveiliging, hoe gaat de dune hier mee om?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

eelco74

Quote from: skank1 on February  8, 2016, 08:37:43
Zo jammerdat er hier zo velen in de hype meegaan en de way overpriced dune als hunvolgend toestel zien.
Enkel en alleen omdat de naam dune erop staat  :-\

Ik heb de nodige Popcorn's gehad en alleen maar ellende met de firmware. Op de A-200 speelde ik met een FW versie die een jaar oud was, omdat alle 4 opvolgende FW versies geen DVD ISO wilde afspelen. Ik was er zo klaar mee. Sinds ik een Dune Base 3D heb, ben ik nog nooit zo tevreden geweest. Zo nu en dan een FW update en tot op heden gewoon betrouwbaar werken. Mijn eerste keuze zou ook weer iets van Dune of Oppo zijn. Liever iets meer betalen dan 2 jaar beta tester zijn met ergernis.
Rotel RB991THX/Marantz UD8004 & AV8802A & MM8077/Dune Base 3D/JMLab Electra 1027S/SW1000S/Chorus 705/ElectraCC905
Epson EH-TW8100/Kingpin Ces-180/Philips 48OLED935

Stef

Graag bevestiging/info of full blu ray menu navigatie werkt met iso/folders zowel voor 2D als 3D  ;)
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

skank1

Quote from: Stef on February 10, 2016, 13:16:06
Graag bevestiging/info of full blu ray menu navigatie werkt met iso/folders zowel voor 2D als 3D  ;)

Dan graag even melden hoe je straks wilt gaan afspelen, via mediaspeler dune of via kodi op de dune
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii