Apple Event 21 maart "let us loop you in"

Started by sam1909, March 10, 2016, 18:18:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sam1909

Er zijn weer uitnodigingen verstuurd!

Waarschijnlijk word er de nieuwe kleinere iPhone SE aangekondigd.
Ook een nieuwe iPad air 3? (9,7 inch)
Samen met nieuwe Apple Watch bandjes.

Net zoals altijd is ook dit event live te volgen op: Apple.com

We zullen zien!  :popcorn:

Oud lid

Quote from: sam1909 on March 10, 2016, 18:18:31

Samen met nieuwe Apple Watch bandjes.



We zullen zien!  :popcorn:

Wat een zielige vertoning...

Erwin B

Etiennevh

Hopelijk ook eens een waardige upgrade op de MBP Retina. Ben benieuwd wat daar voor nieuwe snufjes op worden ontwikkeld door Apple.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

CineSmurf

Ik vraag me af wanneer er een nieuwe mac mini komt. Huidige modellen zijn wel achterop aan het raken. Een instapper met SSD lijkt me een mooie, maar ik hoor niets meer over macs, alleen over armbandjes...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Erik

MM worden nooit zo vaak geupdate als telefoons, 1 x per 4 a 5 jaar dacht ik. Weet niet wanneer de laatse update was?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

sam1909

Quote from: Erik on March 12, 2016, 00:31:29
MM worden nooit zo vaak geupdate als telefoons, 1 x per 4 a 5 jaar dacht ik. Weet niet wanneer de laatse update was?

2014 Is de meest recente.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mac_mini

Spijkie

Heb m'n eigen mm maar van een ssd voorzien maar tis belachelijk dat ze niet zelf n model hebben met ssd. Zou me niks verbazen als er een nieuwe mm word aangekondigd.

Gr spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

LocoJ

Quote from: Etiennevh on March 10, 2016, 22:15:38
Hopelijk ook eens een waardige upgrade op de MBP Retina. Ben benieuwd wat daar voor nieuwe snufjes op worden ontwikkeld door Apple.

^^

M'n MBP retina van 2012 doet het nog goed, maar inmiddels zijn we wel 4 jaar verder en is upgraden voor mij een optie. En dan meer dan alleen CPU en GPU  ;)
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0