Independence Day 2 - Resurgence.......

Started by modde239, December 14, 2015, 21:34:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239



quattronl

Quote from: morca on December 14, 2015, 21:37:09
Nou weet ik het zeker,het is feest voor de SF fan,s  ;D
Absoluut! Weer een must see deze!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Raymond187


john2910


HJ


Erik

#6
Kan hier niet enthousiast van worden maar dat lukte me met deel 1 ook al amper, wat dat aangaat een opvolger in de lijn van deel 1.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Flavio

Deel 1 was destijds bijzonder maar ik vrees dat dit vervolg een flop wordt. Waarschijnlijk wel veel eyecandy en dikke soundeffects dus voor een avondje ontspannen wel ok.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

modde239


denoontje

Lkkr[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Erik

Ziet er goed uit wel jammer van die irritante reclame de hele tijd in beeld koop nu ID4 voor 0,99 cent
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

N1v3K

Ik kom net terug van de voorstelling in VUE Eindhoven... ;D

Ja, hij is cliché..
Ja, hij is voorspelbaar..
Ja, hij is cheesy..
Ja, hij is in zekere zin bij vlagen ook best wel slecht zelfs..  ;D

Maar het was toch ook weer wel een heerlijke spektakel film om te kijken. Hij is precies zoals het eerste deel ook was...
Beeld, geluid, scenery, humor.. Het was zeker genieten in de Dolby Cinema zaal  8) ...

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



RonG

Quote from: N1v3K on June 23, 2016, 22:09:11
Ik kom net terug van de voorstelling in VUE Eindhoven... ;D

Ja, hij is cliché..
Ja, hij is voorspelbaar..
Ja, hij is cheesy..
Ja, hij is in zekere zin bij vlagen ook best wel slecht zelfs..  ;D

Maar het was toch ook weer wel een heerlijke spektakel film om te kijken. Hij is precies zoals het eerste deel ook was...
Beeld, geluid, scenery, humor.. Het was zeker genieten in de Dolby Cinema zaal  8) ...

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Ook net terug van de VUE ;D. Ben het helemaal met je eens.

VincentG

Vorige week in Schotland gezien en vond hem heel erg tegenvallen. Bijna in slaap gevallen en dat heb ik nog nooit in de bios gehad (ok, vermoeidheid speelde ook een beetje mee). Maat van me viel ook bijna in slaap en was er niet over te spreken.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

hdnoob

Quote from: VincentG on July  7, 2016, 23:36:07
Vorige week in Schotland gezien en vond hem heel erg tegenvallen. Bijna in slaap gevallen en dat heb ik nog nooit in de bios gehad (ok, vermoeidheid speelde ook een beetje mee). Maat van me viel ook bijna in slaap en was er niet over te spreken.

Ik was in slaap gevallen. Het was de voorstelling van 22:00 en ik was wat moe maar het lag voornamelijk aan de film voor mij.

patsijb

vd week gezien maar deel 1 was/is velen malen beter..imo

Squashball

Misschien leuk voor de fans: ID(1) is re-released in 4K met een DTS:X track.

Als je de review leest hebben ze er iets heel erg moois van gemaakt: http://www.blu-ray.com/movies/Independence-Day-4K-Blu-ray/151490/

Robiwan

Vanmorgen naar ID2 geweest. Heb me prima vermaakt en ook genieten van de geluidseffecten met veeeeeeel laag.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

MaxxMark

1 was inderdaad way beter (meer over nagedacht). Daarbij was het acteerwerk met enige regelmaat tenenkrommend.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

hdnoob

Quote from: MaxxMark on August  2, 2016, 13:23:10
1 was inderdaad way beter (meer over nagedacht).

Pffff 'uploading virus'. Hoe belachelijk was dat zeg. Had er dan tenminste ransom-ware van gemaakt.

MaxxMark

ik zei ook 'meer', ik zei niet 'goed' ;)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Woutoro32

Gisteren gezien. Lekker cheesy, dus verstand op nul en het was best vermakelijk.
Geluid en special effects waren tof. De twee uur speelduur waren ook zo voorbij.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!