Review Sony VW520

Started by home@the movies, October 22, 2015, 14:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

broodro0ster

Ik vind de kleuren in de eerste foto er levendiger uitzien en de scherpte is ook beter.
Voorzover je kan oordelen over 2 foto's die met een iPhone getrokken zijn :p
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

kermit

Quote from: home@the movies on October 28, 2015, 12:07:26
Ik vind het tweede plaatje (als je al mag vergelijken want dit mag eigenlijk niet op basis van foto's) mooier omdat in het tweede portaal links in het midden veel meer detail zichtbaar is, bij de eerste slipt dit zwart dicht, kan kwestie van calibratie zijn.
« Last Edit: Today at 12:04:02 by Kjelt »

Foto met de i phone genomen ;-) trouwend de 2de is de JVC  ;D ;D
Ja Kjelt dat had je kunnen weten dat de 2e foto JVC is. Zwartwaarde en shadowdetail . :D :D

MaxxMark

#27
Ik ga er van uit dat je nog niet de beschikking hebt over een 320 en die dus niet hebt kunnen testen. Maar je hebt die dacht ik wel al gezien op de IFA toch? Kan je met de kennis van deze test en wat je gezien hebt van de 320 een gooi doen naar hoe de 320 zich verhoudt tot de 520 en evt tot de JVC lineup?
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kjelt

Quote from: kermit on October 28, 2015, 13:36:31
Ja Kjelt dat had je kunnen weten dat de 2e foto JVC is. Zwartwaarde en shadowdetail . :D :D
Ik ben geen zwartkijker  ;D

riwi

De eerste heeft wat meer detail maar is ook wat ge'sharpened' en wat digitaler kwa look.
De tweede oogt wat rustiger en smoother. Komt natuurlijk door die extreem lage resolutie van 1920x1080 ;)

home@the movies

Quote from: MaxxMark on October 28, 2015, 14:13:09
Ik ga er van uit dat je nog niet de beschikking hebt over een 320 en die dus niet hebt kunnen testen. Maar je hebt die dacht ik wel al gezien op de IFA toch? Kan je met de kennis van deze test en wat je gezien hebt van de 320 een gooi doen naar hoe de 320 zich verhoudt tot de 520 en evt tot de JVC lineup?

Op de Ifa heb ik enkel de 520 in werking gezien, vandaag ook tel gekregen dat er een probleem is met de demo sample van de 320 vandaar dat ik deze als enige van de hele lijst nog niet heb ontvangen. Ik heb in ons topic van het event een aankondiging gezet dat de 320 jammer maar helaas niet aanwezig zal zijn.


home@the movies

Net ook een heel erg leerrijke test gedaan, op hetzelfde scherm de 520 en de Epson LS10000 ieder op de helft van het scherm broederlijk naast elkaar laten projecteren.
De Epson blijft een waanzinnig mooie projector en echt heel eerlijk, met 1080P materiaal zie ik geen enkel verschil in scherpte tussen de twee.
Scherpte, kleuren, contrast diepte, de LS10000 heeft het ook allemaal aan boord, in onze grote demo room op het event zullen we de LS10000 showen. Ik blijf een enorm grote fan van deze machine en toch wordt deze niet altijd in één adem genoemd met de anderen, zond eigenlijk.

MaxxMark

Dan heb ik dat denk ik ingebeeld, excuseer!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

home@the movies

Quote from: MaxxMark on October 28, 2015, 19:05:38
Dan heb ik dat denk ik ingebeeld, excuseer!

No worries  ;D

Vandaag 9 toestellen van calibraties voorzien, ik hou het voor bekeken  :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

simsatit

Quote from: riwi on October 28, 2015, 15:53:45
De eerste heeft wat meer detail maar is ook wat ge'sharpened' en wat digitaler kwa look.
De tweede oogt wat rustiger en smoother. Komt natuurlijk door die extreem lage resolutie van 1920x1080 ;)
k: :nowink:

Ja dat is inderdaad zoooooo 2005 :nowink: >:D


:nopompom:
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

home@the movies

Ik ben heel erg benieuwd, net even met Cinemike aan de lijn gehangen, hij gaat los van al zijn aangepaste audio spullen ook een volledig getunde versie van de VW520 meebrengen :clapping: :clapping: :clapping:

donaldk

Je had nog een schermpje over van de 320, dus dat wordt mooi vergelijken naast elkaar stock en modified.