App blijft hangen tijdens update app en blokkeert iPhone, hoe op te lossen?

Started by Erik, October 21, 2015, 19:29:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Booking installeerde paar dagen terug nieuwe versie en ik zie de tekst staan installing. Hij blijft aan een net niet gesloten rondje te zien hangen op drie kwart. Verwijderen lukt niet, ik kan er eigenlijk niks meer mee. Paar weken terug had ik het ook al met twee apps maar na een week kwam het vanzelf goed. Wilde net een hotel uitzoeken maar dat wordt lastig zo.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jasjenl

Ik heb dit af en toe ook op mijn iPad sinds iOS 9. Wat dan meestal helpt is de iPad rebooten en dan naar de appstore -> updates gaan en van daaruit proberen alle nog niet voltooide updates alsnog te voltooien. Meestal lost dat het bij mij dan wel op. Het vreemde is dat ik er op mijn iPhone eigenlijk nooit last van heb..
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Hanky Panky

Aan een pc met iTunes leggen en het kreng reanimeren.

Of een Android telefoon kopen  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Oh ik heb dit uiteindelijk opgelost door hem echt uit terzetten na aanzetten ging hij opnieuw beginnen met dloaden en gong het goed. Niets anders hielp.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Xstream

Ik had laatst een freeze op de iPad. Het hele scherm werkte niet meer op touch. Alleen de home button en aan/uit buttons werkt nog.
Dus ik dacht ... rebooten dan maar. Dat gaat dus ook niet, omdat je daarvoor moet sliden voor bevestigen. Heb dus moeten wachten tot de batterij helemaal leeg was voordat ik 'm daadwerkelijk weer kon gebruiken. Of is er een andere manier?
Hopeloos.

Android lijkt inderdaad 't beste advies.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jasjenl

Quote from: Xstream on November 17, 2015, 14:32:50
Ik had laatst een freeze op de iPad. Het hele scherm werkte niet meer op touch. Alleen de home button en aan/uit buttons werkt nog.
Dus ik dacht ... rebooten dan maar. Dat gaat dus ook niet, omdat je daarvoor moet sliden voor bevestigen. Heb dus moeten wachten tot de batterij helemaal leeg was voordat ik 'm daadwerkelijk weer kon gebruiken. Of is er een andere manier?
Hopeloos.

Android lijkt inderdaad 't beste advies.
Je kunt 'm geforceerd afsluiten door home + powerbutton lang ingedrukt te houden. Dus je had niet hoeven wachten tot ie helemaal leeg was.
Android zou ik niet doen, krijg je weer allerlei andere narigheid voor terug  ;)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Xstream

Quote from: jasjenl on November 17, 2015, 14:47:40
Je kunt 'm geforceerd afsluiten door home + powerbutton lang ingedrukt te houden. Dus je had niet hoeven wachten tot ie helemaal leeg was.
Android zou ik niet doen, krijg je weer allerlei andere narigheid voor terug  ;)
Ok thanks. Doe ik dat de volgende keer. Heb de laatste tijd wel vaker freezes. Vooral in Safari merk ik.

p.s.: nooit narigheid met Android gehad. Ik weet niet waar je op doelt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jasjenl

Quote from: Xstream on November 18, 2015, 11:46:40
Ok thanks. Doe ik dat de volgende keer. Heb de laatste tijd wel vaker freezes. Vooral in Safari merk ik.

p.s.: nooit narigheid met Android gehad. Ik weet niet waar je op doelt.
Was maar een grapje, vandaar de ';)'. Maar ben zelf geen Android fan, vandaar :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5