Nieuwe advertenties ?

Started by Witalik, October 10, 2015, 16:09:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Witalik

Hallo,

Is er iets veranderd aan het aanbod van de advertenties sinds gisteren ? Ik moet nu elke keer drie keer klikken of pijl pagina terug ingedrukt houden om terug te gaan in de browser op een pc op de zaak is en die is niet zo van googleads.doubleclick   net zoals facebook connect 

Dit was een van de weinige sites waarmee ik hier geen last van had ? 
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Witalik

Ik denk dat je er thuis bijvoorbeeld geen last van zou hebben maar hier op de zaak zijn er bepaalde dingen geblocked.

Maar is er nu iets aan gewijzigd ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

VlisChris

Dan moeten we Jeroen even afwachten. Zelf heb ik geen flauw benul van de techniek van het forum :)
Voor zover ik weet zijn er geen updates uitgevoerd de laatste dagen. Dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen gok ik.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Witalik

Normaliter stond er als ik de niks van die googleads bij. Dus dan kon ik gewoon 1 keer op die pijl klikken en klaar maar dat gaat nu niet meer omdat die ads er staan en dat is geblockied.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"