BB&G Hilversum: hifi-winkel van het jaar verkiezing!

Started by bmateijsen, October 9, 2015, 14:29:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

twani

Ik heb een zwak voor hard werkende, betrokken, initiatiefrijke, kundige, eerlijke mensen.


Bovendien importeur van de door mij alweer zo lange tijd geliefde Harbeth luidsprekers. :pompom:


Já dus, gestemd💪💪💪. (Voor jullie alledrie één spierballetje de man :))


Gr
Theo.

rovinggecko

Niet vergeten dat hvt vraagt om per kanaal (=email adres waarmee je met BBG interact) 1 maal te stemmen. Vond het wat apart, maar ja als ze er om vragen  :angel: ;).
Dus voor diegenen die hun forum traffic op een ander kanaal hebben dan hun aankopen, dan hun support vragen...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martin!!!

Uiteraard mijn stem ook voor jullie uitgebracht.....   :thumbs-up:
mainly British stuff

Erik

 :nopompom: :-X ik las bbq Hilversum en dacht hè leuke forum bbq :nopompom:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

BuSpu



bmateijsen



bmateijsen

Quote from: twani on October  9, 2015, 19:37:00
Ik heb een zwak voor hard werkende, betrokken, initiatiefrijke, kundige, eerlijke mensen.
Bovendien importeur van de door mij alweer zo lange tijd geliefde Harbeth luidsprekers. :pompom:
Já dus, gestemd💪💪💪. (Voor jullie alledrie één spierballetje de man :))

Gr
Theo.

Thanks man! En gewoon lekker blijven draaien met de Harbeth's 8)


bmateijsen

Quote from: rovinggecko on October  9, 2015, 20:00:04
Niet vergeten dat hvt vraagt om per kanaal (=email adres waarmee je met BBG interact) 1 maal te stemmen. Vond het wat apart, maar ja als ze er om vragen  :angel: ;).
Dus voor diegenen die hun forum traffic op een ander kanaal hebben dan hun aankopen, dan hun support vragen...

Geen idee waar dat voor is.... wordt volgens mij niet met ons gecheckt.

bmateijsen




Joris1971

#41
Ook positief gestemd! TOP service en aftersales! :clapping:

groet Joris

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."


bmateijsen



BuSpu


Rusher

Zojuist ook voor BB&G gestemd. Excuses dat ik nog nooit iets bij jullie heb gekocht  :blush:, maar hopelijk staat dat los van de vraag wie de beste hifi-winkel van het jaar is, want dat zijn jullie! Bjorn, Garmt en Jan: complimenten!

Maro

Quote from: Rusher on October 10, 2015, 13:14:10
Zojuist ook voor BB&G gestemd. Excuses dat ik nog nooit iets bij jullie heb gekocht  :blush:, maar hopelijk staat dat los van de vraag wie de beste hifi-winkel van het jaar is, want dat zijn jullie! Bjorn, Garmt en Jan: complimenten!

Hoe kun je dan weten dat ze zo geweldig zijn?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Rusher

Quote from: Maro on October 10, 2015, 13:19:07
Hoe kun je dan weten dat ze zo geweldig zijn?
Heel eenvoudig:
- een paar keer bij landelijke shows geweest waar BB&G ook aanwezig was
- een paar keer bij winkelshows/workshops geweest...
- de manier waarop zij op het forum acteren
- de persoonlijk communicatie