Waar kan ik het beste een complete home cinema set verkopen?

Started by kristallix, October 8, 2015, 20:15:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kristallix

De home cinema set van mijn overleden schoonvader wil ik gaan verkopen. In eerste instantie had ik het hier op de site gezet, maar ik had de forumregels niet gelezen en daardoor per ongeluk overtreden. De advertentie is dus terecht verwijderd. Ik ben op zoek naar sites waar ik een set van iets meer dan € 10.000 nieuwwaarde kan gaan verkopen. Wie heeft er tips voor mij?? Ik merk dat Marktplaats niet het beste kanaal is.

Dirk

een kleine forumdonatie doen en je kan ook hier in de marktsectie helemaal los  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Roksan

Als je op deze site een donatiedoet, mag je een advertentie plaatsen. Overigens staat dit bericht ook niet op de juiste plaats....
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

mijkie

als je de regels dan wel gelezen hebt ;), zie je dat als je een donatie doet t.b.v. het forum, je gewoon een advertentie kunt plaatsen !

zo weet ie t wel denk ik  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Dirk

Quote from: mijkie on October  8, 2015, 20:21:42
zo weet ie t wel denk ik  ;D
ja maar hij was geloof ik niet zo goed in 't lezen, dus we kunnen het niet genoeg herhalen  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea