Budget HT

Started by Earth Angel, October 7, 2015, 20:31:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Earth Angel

Quote from: geoffreyvanvugt on September  1, 2016, 23:21:12
Ziet er zeker mooi uit. Waar heb je de Fronts nou op staan?

Dank je!
De fronts staan op een betontegel op maat met daaronder een rubberen tegel ook op maat gemaakt.
Op deze manier gedaan vanwege de laminaatvloer.




geoffreyvanvugt

Ik heb precies hetzelfde gedaan met mijn speakers. 40x40x6 cm tegels met daaronder eendezelfde maat rubbertegel. Gewoon bij een bouwmarkt..

Earth Angel

Quote from: geoffreyvanvugt on September  2, 2016, 21:09:17
Ik heb precies hetzelfde gedaan met mijn speakers. 40x40x6 cm tegels met daaronder eendezelfde maat rubbertegel. Gewoon bij een bouwmarkt..

Esthetisch minder mooi dan marmer/graniet, maar net zo effectief en een stuk goedkoper  :headbanging:

geoffreyvanvugt

Quote from: wwkj on September  2, 2016, 23:31:54
Esthetisch minder mooi dan marmer/graniet, maar net zo effectief en een stuk goedkoper  :headbanging:

Ik heb de tegels gewoon een zwart kleurtje gegeven. Ziet er strak uit. :bigsmile:

Earth Angel

#29
Ik heb de tegel onder de subwoofer ook zwart geverfd.
De tegels onder de fronts waren al voorzien van een mooie donkere antraciet kleur.

Earth Angel

Het is alweer een tijdje geleden, vandaar deze update.
In de hardware is niets gewijzigd, behalve dat ik de beamerlamp heb moeten vervangen na zo'n 500 uur.
Vorige zomer is de beamer tot twee keer uitgevallen omdat deze te warm werd.
Ik denk dat de lamp daar niet beter van is geworden en ongeveer twee maanden daarna was deze stuk.
Daarnaast is de aankleding van de ruimte weer wat veranderd.

MLCinema

Leuke ruimte! Ook tof qua aankleding. Reflecteert dat witte vloerkleed niet juist? Voor het geluid zal het daarentegen wel een verbetering zijn.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Earth Angel

Quote from: Kamidioblitz on April 17, 2017, 15:20:04
Leuke ruimte! Ook tof qua aankleding. Reflecteert dat witte vloerkleed niet juist? Voor het geluid zal het daarentegen wel een verbetering zijn.

Dank je, we kijken graag een film of serie en dat gaat prima zo.
Klopt, het vloerkleed is voornamelijk voor het geluid en had ik al voordat ik een beamer heb gekocht.
Achteraf gezien was een donker vloerkleed wellicht beter geweest  :satisfied: