Dooie boel

Started by pietje bell, September 29, 2015, 01:20:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pietje bell

Beetje Dooie boel met de AM.

Niet dat ik wat te melden heb.
Enige dat ik kwijt kan,
Ik heb 40 jaar lang, de meest uit eenlopende sets bij elkaar gespaard.
de een nog duurder dan de andere, echt alles gehad en geprobeerd,
van buis tot d versterker, van LS3/5 tot Grote infinity's of electostaat tot aan het plafont,
Altijd was er die onrust niet helemaal dit of dat, kwam er weer een dure draaitafel, kabeltje, stekker of plugje.

sinds ik met de AM dual speel, niets, geen voetje, plakkertje, stekkertje, ik zou echt niet weten wat ik zou moeten,
ik geniet iedere dag weer, al een paar jaar, 2 weg stereo met sub, geweldig en voor een belachelijk lage prijs, gezien ik allemaal uitgegeven heb.

zo goed als de bron word het nooit.


botsen

Heb je de AM op je sub, of op het hele spectrum?

Ik heb hem op het hele spectrum gehad, maar dat kon me toch niet bekoren. Voor de sub: prima!

Staaled

Menigeen wordt juist daar weer onrustig van. ;) :D

Het is idd een opmerkelijk apparaatje.
Ik heb er inmiddels wel op mijn beide DC's een andere voeding aan.
Teradak 12 V.
De kosten zijn het niet en het verschil is toch de "moeite" waard.

Geniet ze. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

R0N

Hoi,

Dooie boel, tja, het geeft aan dat de gebruikers tevreden zijn. Zij hebben ontdekt dat de kamer een belangrijke factor is in de gehele geluidsketen (van bron tot oor). En met de AM is er rust gekomen.
AM's worden nog regelmatig verkocht, maar met de uitgebreide handleiding en de info op dit forum kan iedereen inmiddels er goed mee overweg.

Op 10-11 oktober nemen we weer deel aan de audiobeurs in het noorden des lands, Leeuwarden. We zullen daar weer aan nieuwe mensen gaan demonstreren wat de ruimte doet met het geluid en hoe de AM dat grotendeels kan corrigeren.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)