Cinedream/Home@The Movies Home Cinema event 2015, website online

Started by home@the movies, August 26, 2015, 14:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kermit

Quote from: home@the movies on November 13, 2015, 20:33:39
We zijn even aan het brainstormen met de twee collega's waar en wanneer we dit gaan doen, maar het is in ieder geval beslist dat het doorgaat.
De setup met met twee (of drie) keer twee toestellen op elkaar en twee (of drie) afgescheiden schermen lijkt ons de meest goede aanpak.

Ik heb trouwens nog heel erg interessant nieuws te vertellen maar ik moet nog heel even wachten, en neen het gaat niet over 4K projectoren  ;D ;D

Ok, JVC komt met een 8K projector :D

home@the movies


donaldk

JVC heeft een SHV projector, ding hebben ze begin dit jaar geintroduceerd, dus geen nieuws.

skoebiedoe


donaldk

Nu van twee ton voor een ton, lol. Ding blijft meer een technology demo, ondersteund door Japanse belastingsysteem, als je ermee op de markt komt kun je je ontwikkelingskosten opvoeren. Je hoeft er maar een te verkopen, is altijd wel een concurrent of parnter (NHK enzo) die wil zien hoe het werkt.

home@the movies

Quote from: home@the movies on November 13, 2015, 20:33:39
We zijn even aan het brainstormen met de twee collega's waar en wanneer we dit gaan doen, maar het is in ieder geval beslist dat het doorgaat.
De setup met met twee (of drie) keer twee toestellen op elkaar en twee (of drie) afgescheiden schermen lijkt ons de meest goede aanpak.

Ik heb trouwens nog heel erg interessant nieuws te vertellen maar ik moet nog heel even wachten, en neen het gaat niet over 4K projectoren  ;D ;D

we hebben een datum geprikt voor de shoot out, jij even in volgend topic voor de nodige uitleg,
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=154717.0

Ik hoop op een massale aanwezigheid van jullie  ;D ;D
Gr
Werner