Galaxy s6 curve of Iphone 6 Plus?

Started by Raphie, August 25, 2015, 13:54:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

Quote from: Rielplayer on August 25, 2015, 19:29:55
Ik heb het niet over de uitstraling. Ik heb het over het daadwerkelijk gebruiken. Ik heb overigens een moto g 4g of zoiets. Doet het perfect hoor maar is het gewoon niet voor mij. Net als de s5 ook niet mijn ding is.
Dus jij vergelijkt een iPhone met een bijna instap android? Tja.

En kopiëren doen ze allemaal. Zowel software en hardware. Android gapt van iOS, iOS gapt van Android. Apple gapt van Sony, Samsung gapt van Apple, Apple gapt van HTC en zo kun je nog wel even doorgaan. Het groeit gewoon steeds dichter naar elkaar toe.

Groeten...

katwax

Quote from: Christiaan S on August 25, 2015, 22:22:33
Dat is nogal een stellige opmerking waar ik het uit eigen praktijk niet mee eens ben. Ik heb meerdere iPhones gehad, en eigenlijk door "toeval" een keer overgegaan op Android. Beiden hebben hun voor- en nadelen.
Je hebt gelijk, niet allemaal ;)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Raphie

Zojuist de 6+ 16GB space grey besteld.
De 6s+ wordt waarschijnlijk over 2wkn aangekondigd
Safire scherm
Beter bestand tegen buigen
Hogere resolutie scherm en camera
En 9gen processor ipv. 8

Zijn in ieder geval de geruchten.
Eerst maar eens kijken wat het echt wordt en dan is het nog wachten tot eind okt, begin Nov voor ze in NL zijn voor normale prijzen, voor de kerst verwacht ik geen stuntprijzen, dus tegen die tijd ben ik al 4mnd gebruik verder en maar eens kijken of ik wil upgraden
JBL PRX Power!

Raphie

Heb nu een week de 6plus, vaak grapjes gemaakt over Apple, maar dit werkt toch wel erg goed
Siri is ook perfect voor handsfree. Veel beter als de voice "herkenning" op mijn Parrot
JBL PRX Power!

Rusher

Hoe ervaar je de plus? Niet te groot? Nog steeds handzaam?

Raphie

Beter als de niet plus, heb nogal grote handen, de 5s van mijn vrouw is echt te klein.
Surfen gaat ook best ok.
JBL PRX Power!

KillerbeeNL

ik ben werkelijk geschrokken toen ik op het werk een 6+ op het bureau zag liggen.

In eerste instantie dacht ik dat het een Samsung Note was , hij is dus echt groot maar daar zal je snel aan wennen.

Ik vond hem te groot maar dat is persoonlijk en ik heb kleine handen.

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

mijkie

Quote from: Raphie on September  2, 2015, 07:13:43

Surfen gaat ook best ok.

is hij ook waterdicht dan?, dat je er ook mee kan surfen  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Erik

#33
Eergisteren een 6 curve in mn handen gehad superdun en licht veel meer dan de gewone zes. Wereld van verschil ook nog kunnen vergelijken met de iPhone 6 die er naast lag de laatste was veel groffer en zwaarder. Benieuwd hoe zijn opvolger het eraf brengt. Beeld was ook super en dat ombuigen de scherm oogt heel erg goed heel mooi. Heb niks met Samsung maar dit hebben ze toch erg goed gedaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RubenV.

Quote from: Erik on September 15, 2015, 08:05:50
Eergisteren een 6 curve in mn handen gehad superdun en licht veel meer dan de gewone zes. Wereld van verschil ook nog kunnen vergelijken met de iPhone 6 die er naast lag de laatste was veel groffer en zwaarder. Benieuwd hoe zijn opvolger het eraf brengt. Beeld was ook super en dat ombuigen de scherm oogt heel erg goed heel mooi. Heb niks met Samsung maar dit hebben ze toch erg goed gedaan.

Zo'n edge scherm ziet er inderdaad mooi uit. Een collega van mij heeft er onlangs een gekozen ipv. een iPhone. Nu hij de edge een aantal weken gebruikt heeft hij spijt dat hij niet voor de iPhone gekozen heeft. De edge ziet er mooi uit maar werkt volgens hem niet zo goed als een iPhone. Het is het net niet zeg maar.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raphie

Ik heb voor de 6 plus gekozen, nog geen spijt gehad. Android lollipop is toch echt broddelwerk vergeleken met IOS8
JBL PRX Power!

Jumping Jack

Het is wel grappig als je je eerdere posts in Apple-topics in beschouwing neemt. Voortschrijdend inzicht  :D?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raphie

Ja, nog steeds geen liefhebber van Apple op de desktop, maar over m'n iPad AIR2 en iPhone 6 Plus non jailbreaked op 8.4 ben ik zeer tevreden.
Ik gebruik nu zelfs office op IOS, werkt super
Gebruik m'n laptop niet meer
JBL PRX Power!

KillerbeeNL

Quote from: Raphie on September 15, 2015, 19:04:12
Ik heb voor de 6 plus gekozen, nog geen spijt gehad. Android lollipop is toch echt broddelwerk vergeleken met IOS8

Android LP is na KK de nieuwere versie welke net als IOS zijn updates zal krijgen.

Een nadeel is dan dat je afhankelijk van de netwerkprovider en/of de fabrikant van de telefoon de updates binnenrollen.

Maar om te zeggen dat LP broddelwerk is gaat mij iets te ver want net zoals Apple een compliment verdient omdat Android daarvan copieerde doet Apple het ook andersom.

Als je zegt dat elke fabrikant een eigen schil om het Android systeem heen "bouwt" dan heb je gelijk maar dan kan je de schil nog steeds naar persoonlijke voorkeuren aanpassen.

Ieder zijn voorkeur
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Raphie

Bij Apple is het door het gesloten ecosysteem echt een appliance geworden bij android voelt het toch meer als een open source vergaarbak van apjes, met fabrikanten meuk eroverheen die het eea nog onoverzichtelijker maken, het is geen consitent geheel.
JBL PRX Power!

Erik

#40
Als je een toestel vind met cyogenmod als OS oid dan heb je al die ellendige fabrikanten meuk niet en draai je een clean en snel systeem.
Schillen zijn een ramp pas iets geprobeerd in te stellen op haar Samsung alles werkte net iets anders en sommige dingen kreeg ik niet ingesteld wat op mijn toestel 2 sec werk was.
Ik zou Apple nog fijner vinden als je zaken als gps/wifi met 1 klik kon uitzetten en fabrikanten niet de volume settings (zelfs geluid uit stand) kunnen overrulen.
Verder prima systeem idd en bij vragen of reparatie nodig op elke hoek vind je wel een Apple dealer.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill