iRule en Apple TV3

Started by hifivogel, August 18, 2015, 12:30:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifivogel

Gebruik iRule al vele jaren en ben heel tevreden. Recent heb ik een Apple TV3 gekocht en wil deze aansturen via iRule. Via de Global Cache GC100-6 stuur ik via een infrarood oog de Apple TV3 aan. Echter om de Apple TV3 uit te zetten moet eerst naar het begin menu en dan kun je via "play/pause" het ding uitzetten. En dat krijg ik maar niet voor elkaar. Heeft iemand dit wel opgelost? Mag ook om de GC100-6 heen.
audiostreaming sonos

hifivogel

Inmiddels de vraag ook neergelegd bij het "forum" van iRule. Het is een vervelend probleem, het inlezen van het commando "power toggle" lukt gewoonweg niet. Dus nu laat ik de Apple TV3 zich zelf uitschakelen. Als er namelijk gedurende een bepaalde periode geen activiteit plaats vindt schakelt de unit zich uit. Het stroomverbruik is gelukkig minimaal ik kan er wel even mee leven. Misschien komt hier nog een oplossing en anders hoop ik dat de Apple TV4 hierin wat beter is en dat commando's via het netwerk mogelijk zijn.
audiostreaming sonos

J.A.F._Doorhof

De press and hold is inderdaad ook iets waar ik tegen aan loop. Het zou te doen moeten zijn maar ik moet er even induiken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Pieter-Jan

Heb je al geprobeerd om het aantal repeats van de IR-code in Irule aan te passen?
Zo heb ik ook een press and hold gemaakt voor de PS toets van een playstation 3.
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"