Hoe snelkoppeling maken op telefoon startscherm (android)?

Started by Mausman, August 12, 2015, 16:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mausman

Hoi,

Ik heb een Sony Xperia Z1 compact telefoon (android). Ik zou graag een snelkoppeling op een van de startschermen willen hebben van een map die op m'n sdcard staat.
Weet iemand hoe ik die snelkoppeling kan maken? Ik heb ES File Explorer op m'n telefoon staan, maar hiermee kan ik geen snelkoppelingen maken in ieder geval.

Alvast bedankt.

Sk

Mapje ingedrukt houden, er voor zorgen dat het vinkje erachter aan staat, klik rechts onderin op "Meer" en kies uit het menu voor de optie "Toevoegen aan startscherm"
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Mausman

Quote from: Sk on August 12, 2015, 16:55:10
Mapje ingedrukt houden, er voor zorgen dat het vinkje erachter aan staat, klik rechts onderin op "Meer" en kies uit het menu voor de optie "Toevoegen aan startscherm"

Hoe simpel kan het zijn  ;D Bedankt. Het is gelukt hoor. Dit had ik in principe ook al geprobeerd, echter zag ik toen de optie 'toevoegen aan startscherm' niet staan in eerste instantie. Heb ik met m'n stomme kop gewoon niet gezien dat ik ff naar boven moest scrollen in dat 'meer' menuutje.