[Netflix] Stotterend beeld netflix via WiFi naar panasonic 55ST60

Started by MechanicalAnimal, July 28, 2015, 13:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MechanicalAnimal

Hey guys,

gevalletje Troubleshooting  :nopompom:

Ik heb soms bij Netflix blokjes/haperend beeld op mijn TV, veelal bij snel bewegende beelden.

Ik vermoed dat mijn wifi niet snel genoeg is, ik haal zo'n 30-40 mbit/s met de laptop/desktop. Ik gebruik de wifi-router van UPC/Ziggo.

Hoe groot is de kans dat dit de oorzaak is? Zonder een nieuwe snelle router te moeten aanschaffen om dit te testen?  :nopompom:

Ik heb ook geen idee wat mijn TV qua snelheid aankan.

iemand een idee/suggesties?

Thanks in advance  :worship:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

bmateijsen

Via welke bron gebruik je netflix? En gebruik je wifi of bedraad?
Als je wifi gebruikt, probeer eens bedraad ;)

MechanicalAnimal

Bijna vergeten!

thanks voor de tip bmateijsen.

uiteindelijk gekozen voor CAT 6 ertussen.....geen artefacten meer en ook niet meer tussentijds dat het beeld stopt en er gebufferd moet worden voor het beeld weer verder gaat.

Ik heb ook het idee dat het beeld ietsjepietsje scherper en wat voller/contrastrijker is dan op wifi maar of dat ook echt zo is valt moelijk te zeggen.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

modde239

Quote from: MechanicalAnimal on October  6, 2015, 10:01:59
Bijna vergeten!

thanks voor de tip bmateijsen.

uiteindelijk gekozen voor CAT 6 ertussen.....geen artefacten meer en ook niet meer tussentijds dat het beeld stopt en er gebufferd moet worden voor het beeld weer verder gaat.

Ik heb ook het idee dat het beeld ietsjepietsje scherper en wat voller/contrastrijker is dan op wifi maar of dat ook echt zo is valt moelijk te zeggen.

Klopt beeldkwaliteit is afhankelijk van je internet snelheid hoe sneller hoe beter beeld.....