Foto's uploaden werkt niet. Http 500 error, moderators?

Started by Martijn@hifi, July 25, 2015, 22:30:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijn@hifi

Helaas werkt het uploaden van afbeeldingen niet. Werkzaamheden aan de site of iets anders?

Of ben ik de enige die niks kan uploaden. Gisteren werkt het na 3 posts ook niet meer en toen kreeg ik dezelfde error meling als gisteren. (Http 500 error)
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Hoe groot zijn je bestanden? Al zou dat volgens mij niet zo'n error mogen geven. Dan krijg je een stuk tekst in beeld dat je bestand(en) te groot zijn.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijn@hifi

Quote from: Christiaan S on July 25, 2015, 22:35:15
Hoe groot zijn je bestanden? Al zou dat volgens mij niet zo'n error mogen geven. Dan krijg je een stuk tekst in beeld dat je bestand(en) te groot zijn.

Wat een snelle acties zo op de zaterdagavond!  :clapping:

Ik heb alle afbeeldingen gehouden onder de 600 kb, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Gisteren heb ik ook 12 afbeeldingen ge-upload en dat ging toen zonder problemen. En toen ik er weer 4 wilde uploaden deed ie niks meer.. Wilde net mijn verouderde topic nieuw leven inblazen en had alle foto's gecomprimeerd.  :devil:
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

VlisChris

#5
Heb je het maar met 1 browser? Of ook met andere?
Voor de rest is het een beetje wachten tot Jeroen dit topic ziet. Hij is onze technische man ;) Maar even kijken of het met een andere browser ook zo is is altijd handig om te weten ;)

Als je foto's onder de 600kb zijn zou dat volgens mij geen probleem mogen opleveren. Edit. En wat ik al dacht (omdat je het specifiek noemde): de grens is inderdaad 600. Dus zou dat moeten werken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijn@hifi

Ja, heb het probleem met explorer zowel als met Chrome, alleen geeft Chrome geen 500 error maar blijft de browser hangen op een leeg window.
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

VlisChris

#7
Even testje

Edit. Dat werkt hier dus wel in ieder geval.

Je werkt met toegestane extensies?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Doe eens iets heel simpels als even uitloggen en weer inloggen? Eventueel cookies van deze site verwijderen, en nieuwe poging? Voor hetzelfde geld zit het in zo iets hoor. Geen idee.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijn@hifi

Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijn@hifi

Quote from: Christiaan S on July 25, 2015, 22:46:14
Doe eens iets heel simpels als even uitloggen en weer inloggen? Eventueel cookies van deze site verwijderen, en nieuwe poging? Voor hetzelfde geld zit het in zo iets hoor. Geen idee.

Hai Christiaan,

Test is gelukt, heb even uitgelogd en crapcleaner zijn werk laten doen. En t werkt weer. thx.
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Martijn@hifi

Gisteren werkte het uploaden wederom niet...

Nu even bij mijn broer geprobeerd en lukt helaas weer niet. Ook 1 foto van 200 Kb werk al niet.

Zouden jullie toch eens willen kijken hoe dit mogelijk is?

Voor de test toch nog even een foto erbij proberen ...

**
Krijg wederom dezelfde foutmelding ...
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen de Waal

Helaas kan ik het probleem niet zo snel vinden.
Vooral omdat ik niet van andere gebruikers deze klachten hoor.

Ik zal verder gaan speuren.


Jeroen.

Bas Akkerman

Mij viel het weer op dat ik nu wel kan plakken op HTforum op de iPad. Kan dat er iets mee te maken hebben?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijn@hifi

Zojuist weer eens geprobeerd ...

Wederom zelfde melding:

Pictogram Info 
Kan de pagina niet weergeven

  HTTP 500

   
Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout.

   
Mogelijke acties:

   

  De pagina vernieuwen 

   

  Ga terug naar de vorige pagina. 

   

Meer informatie  Meer informatie   


Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jeroen de Waal

@Martijn, wil je het nu nogmaals proberen?


Jeroen.

Martijn@hifi

Quote from: Jeroen de Waal on August 23, 2015, 12:53:50
@Martijn, wil je het nu nogmaals proberen?


Jeroen.

Hai Jeroen,

Bedankt voor je snelle reactie. Zojuist nogmaals geprobeerd en nu krijg ik de volgende melding.


An Error Has Occurred!


Your attachment has failed security checks and cannot be uploaded. Please consult the forum administrator.

Op de 1 of ander manier ziet hij mijn attachment als een bedreiging  :crazy:

Deze heb ik omgezet, verkleind als JPEG in Photoshop... Zou toch geen probleem moeten zijn?

Ik hoor het graag.
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Martijn@hifi

Test met de iPad....
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Martijn@hifi

Quote from: Nahpets on August 29, 2015, 14:34:01
Foto is er ondersteboven van.

Ik ook, dat het wel lukt met het minst flexibele apparaat wat ik heb...
:nopompom:
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Martijn@hifi

Oplossing gevonden. Zat hem in de combinatie met photoshop. Opslaan als Web was de oplossing, anders wordt deze geweigerd ivm een verborgen XML, die photoshop "onderwater" mee geeft.
Cambridge Audio EVO 150 | Anthem MRX-520 | PlayStation 5 | LG OLED65C16LA | Frontspeakers: Scanspeak reference monitors | rears Vifa Pillarmini | Center Scan Speak A4 monitor | Subwoofer Sub 7 mkII

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.