Persoonlijke berichten in thread formaat

Started by edgnoj, July 19, 2015, 14:20:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

edgnoj

Ik zou het erg handig vinden als je de persoonlijke berichten die je heen en weer stuurt aan dezelfde persoon gewoon terug kunt lezen in de vorm van een thread, zodat je vragen, antwoorden en afspraken gewoon in hetzelfde draadje terug kunt lezen. Nu wordt elk bericht apart opgeslagen en moet je alles quoten en maar hopen dat je niets vergeet.

Nu ik toch bezig ben zou ik het ook erg fijn vinden als het forum een beetje gsm/touchscreen vriendelijker zou worden. Vooral het bladeren binnen topics is erg onhandig vind ik.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

VlisChris

Dat GSM gebeuren is denk ik waar Tapatalk voor is (weet ik niet zeker, want ik gebruik altijd gewoon "het forum" zeg maar. (waarbij ik het met je eens ben dat dat niet altijd even handig is).

Dat overzicht van PM's vind ik zelf wel een goed idee van je. Ik zal Jeroen even een pm sturen dat die het mee kan lezen :) Hij heeft het geloof ik wel behoorlijk druk, dus hoe snel die kan reageren, of eventueel actie kan ondernemen kan ik niks op zeggen. Maar ik zal hem er wel even op wijzen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

Zit al in de software.

Profile>Modify Profile>Personal Messaging>Display personal messages: >As a conversation

Geen dank.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

edgnoj

Super, ontzettend niet bedankt zullen we dan maar zeggen  :clapping:
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Quote from: Nahpets on July 20, 2015, 13:46:45
Zit al in de software.

Profile>Modify Profile>Personal Messaging>Display personal messages: >As a conversation

Geen dank.


Ghehe. Weer wat wijzer geworden. Ik ben eigenwijs, dus: bedankt!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.