Lg oled 4k

Started by kroetie, July 17, 2015, 17:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

wiboe36

Quote from: HcHifi.nl on November 29, 2016, 13:56:34
Hey Wibo,

Die prijzen zijn wel mogelijk hoor.. alleen op de E zit een nog langere levertijd  :blink:
De 65B6 moet deze week binnenkomen is gemeld.

Mooi, ben benieuwd   :clapping: :clapping:

bask04

Zojuist melde mijn EF950V een update.
Zijn hier meerdere die dat hebben..

bigbro

Quote from: bask04 on November 29, 2016, 19:30:18
Zojuist melde mijn EF950V een update.
Zijn hier meerdere die dat hebben..

Ja eergisteren op mijn 65ef950v. Las een stuk terug in dit forum dat er een update in het buitenland was. Zou dat deze zijn? Of zou het iets te maken hebben met de app die beschikbaar moet komen voor Amazon Prime?

bigbro

mail gestuurd naar LG klantenservice. Ik kreeg deze reactie. Er staat niet in waarvoor de update is:

eachte heer Brouwer,



Dank voor uw e-mail.



De update heeft geen invloed op uw settings. Er zal dus niks worden gewijzigd. Alle apps die beschikbaar zijn voor uw TV kunt u vinden in de LG Store. U hoeft daar alleen te zoeken en de app te installeren. Mocht de app niet te vinden zijn in de LG Store dan is deze ( nog) niet beschikbaar voor uw TV.



Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen wij dat graag!





Met vriendelijke groet,



Robin Gaffel

Customer Service Representative

LG Electronics Benelux

hifi-annemie

Wat is de beste keuze voor een nieuwe oled? Lg ef950 v of Lg 55 B6 ik kan beide modellen kopen voor 2195,- 3d vind ik niet zo belangrijk, geluidskwaliteit wel.
Kan iemand mij een objectief antwoord geven?
Bedankt Ralph

M

#1880
lg-oled65b6d bij de saturn in duitsland online in de aanbieding

directe link naar niet forum sponsor verwijderd post aangepast
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

H&C Hifi

#1881
Quote from: Mayko on December  1, 2016, 17:26:29
Aanbieding


:nervous: :nopompom:
Dat is gewoon heel heel ver onder onze inkoop.

hifi-annemie

65 inch is voor mij te groot maar is er verschil tussen beide toestellen?

H&C Hifi

Quote from: hifi-ralph on December  1, 2016, 17:51:54
65 inch is voor mij te groot maar is er verschil tussen beide toestellen?

Technisch niet.
De 55B6V koop je bij ons overigens voor 2100,00

MechanicalAnimal

#1884
Quote from: HcHifi.nl on December  1, 2016, 17:31:49

:nervous: :nopompom:
Dat is gewoon heel heel ver onder onze inkoop.


2999 voor de 65B6? Onder inkoopsprijs?

Smits en Foka verkopen die aan Tweakers op respectievelijk 3100 en 3050.

[TWEAKERS]

Quote[message=49272579,noline]Headblast schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:36[/message]:
65B6 voor 3100 bij Smits, Foka bood 3050 aan maar moest ik een week wachten dus dan maar Dinsdag in huis voor 3100 :) Toch fijn dit forum. Had bijna de volle prijs voor betaald :P

[/TWEAKERS]

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

hully

iemand inmiddels al in staat om hdr te streamen in films? heb nu aantal uhd bluray rips van 70gb maar en mijn nvidia shield speelt die prachtig af op mijn E6V maar de hdr metadata wordt niet getoond..iemand info of dat eran zit te komen of is dat deel beveiligd of zo?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

H&C Hifi

Quote from: MechanicalAnimal on December  2, 2016, 09:41:27

2999 voor de 65B6? Onder inkoopsprijs?

Smits en Foka verkopen die aan Tweakers op respectievelijk 3100 en 3050.

[TWEAKERS]

[/TWEAKERS]

Ik kan die prijs toch echt niet terug vinden ?



MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

LuPo

Quote from: HcHifi.nl on December  2, 2016, 16:54:40
Ik kan die prijs toch echt niet terug vinden ?

Lees dat topic op tweakers dan even door. Mensen sturen e-mails naar die winkels en krijgen dan een speciale prijs.

Dus nee, op de website staat hij niet voor die prijs.

Wellicht moet je eens met je importeur/groothandel gaan praten als je hier (ver) boven zit. :devil:

MechanicalAnimal

Quote from: LuPo on December  5, 2016, 11:55:09
Lees dat topic op tweakers dan even door. Mensen sturen e-mails naar die winkels en krijgen dan een speciale prijs.

Dus nee, op de website staat hij niet voor die prijs.

Wellicht moet je eens met je importeur/groothandel gaan praten als je hier (ver) boven zit. :devil:


+1

gemakshalve heb ik naast de qoute maar even de link naar de forumpost neergezet


nou weet ik niet wat er achter de schermen gebeurt in Electronicaland, maar het zou toch wel vreemd zijn als HChifi zijn inkoop hoger ligt dan de verkoopprijs bij en Foka oid.

ik snap dat er misschien wel wat verschil in kan zitten doordat een grote zaak meer TV's verkoopt maar zo'n verschil als hier ff benoemt wordt kan ik met me pet niet bij hoor.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Kjelt

Ik wel, of je bestelt er 5 of je bestelt er 500 / 1000 maakt nogal een verschil  ;)

LuPo

Quote from: Kjelt on December  5, 2016, 16:10:35
Ik wel, of je bestelt er 5 of je bestelt er 500 / 1000 maakt nogal een verschil  ;)

Geeft ook niks. Alleen hchifi reageert zelf een beetje geschokt.

Kjelt

Ja kan ik me voorstellen, toch?
Als je als winkelier een inkoopsprijs hebt die gelijk of boven de aankoopsprijs ligt bij een concurrent dan baal je enorm.
Kan best een aktie zijn waar die firma nog geld bij legt, zal niet de eerste zijn. Firma met 50 filialen ofzo die er 1000 bestellen, daar kun je nooit tegenop als kleine winkel.

road rebel

Ik ben een winkel in België tegengekomen die de prijs bij saturn matcht (afhaal).

De frustratie als winkelier begrijp ik, als dierenarts heb je dat met ontworming, voeding en vlooimiddelen.

Raymen

#1896
Zo na wat heen en weer gebeld te hebben met CE repair, en DE bekende MM. komen ze morgen mijn lg omruilen voor een nieuwe  :pompom: :pompom:
het probleem, is blijkbaar duurder om op te lossen ,dan een nieuwe tv :baaa:
Het probleem


hij bleek mooi binnen de garantie te vallen, en de MM lost het mooi op.top
ben alleen mijn calibratie standen nu kwijt. :( :(

moet ie weer opnieuw gecalibreerd worden :-\ of  :headbanging: :headbanging:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Kjelt

Maar wat was de oorzaak en wat is het precies?

Raymen

#1898
ja dat is een goede,
CE repair zou langskomen, maar kreeg 1 dag later een mailtje ,dat ze in contact waren met LG, en dat ze accoord waren met creditering.
dus heb niemand gezien.

het lijkt als het scherm uitstaat of er vocht tussen het scherm en de glasplaat zit.
als hij aanstaan, is heel dat stukkie zwart.

maar ben blij met de uitkomst, de tv staat al ingepakt klaar om morgen weg te gaan :clapping:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

bigbro

Quote from: Raymen on December  5, 2016, 22:52:07
Zo na wat heen en weer gebeld te hebben met CE repair, en DE bekende MM. komen ze morgen mijn lg omruilen voor een nieuwe  :pompom: :pompom:
het probleem, is blijkbaar duurder om op te lossen ,dan een nieuwe tv :baaa:
Het probleem


hij bleek mooi binnen de garantie te vallen, en de MM lost het mooi op.top
ben alleen mijn calibratie standen nu kwijt. :( :(

moet ie weer opnieuw gecalibreerd worden :-\ of  :headbanging: :headbanging:

Hoi Raymen gelukkig dat je een nieuwe krijgt. Had jij niet het OLED lampje op 100 staan? Zo ja zou dat er iets mee te maken kunnen hebben. Heb hem overigens zelf ook ver opgeschroefd want met name overdag vind ik Netflix echt en erg donker beeld geven. Misschien heeft iemand een andere oplossing. Nog een vraag, bij wie kan ik zo'n calibratie regelen?