Philips Hue in Carport

Started by raMniv, July 6, 2015, 13:42:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raMniv

Beste,

wij zijn thuis bezig met een carport en nu zit ik er aan te denken om spotjes in de carport te maken. Nu vroeg ik mij af of de Philips Hue lampen hier geschikt voor zouden zijn?

Gr. Marvin
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

NielsLu

Ik denk dat als je (spat)waterdichte fittingen gebruikt, je deze lampen prima kunt gebruiken.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Kjelt

Deze lampen hebben wel convectie nodig om hun warmte kwijt te kunnen oftewel de behuizing waar je ze in stopt zouden open moeten zijn.
Dat in combinatie met dat het buitenhuis gebruik is met voornamelijk hoge luchtvochtigheid als risicofactor zou ik het niet aanraden. Grote kans dat ze slechts een (paar) jaar mee gaan.

Witalik

Stel de vraag bij Philips  ::)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"