Fallout 4! eindelijk

Started by W.Otter, June 18, 2015, 17:36:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VTEC_genieter

Het is lopen, omgevingen verkennen, bewoners leren kennen, vrienden maken of vijanden worden, kastjes en laden open maken en .............goede karma eigendommen stelen........
zombies/robots en gevaarlijke mensen die je tegenkomt doodmaken..............zijn wapen en armor meenemen.............je wapens/armor upgraden of verkopen.

En terwijl je deze dingen allemaal doet, kom je veel tekst, dus het verhaal van het spel te weten. Je zit dan lekker opgesloten thuis met zo'n spel [emoji106][emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Ow ja, hoe verder je komt in het spel, je personage wordt beloond met punten die je kunt gebruiken om je personage up te graden. En met die punten kun je bijvoorbeeld je dieftechnieken/wapen-vaardigheden/communicatieve vaardigheden etcetera verbeteren.
Je poppetje wordt dus steeds beter hoe verder je bent in het spel. Verslavend!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronald75

Inderdaad verslavend! Ik kende Fallout nog niet, maar heb er ondertussen al weer aardig wat uurtjes inzitten  :clapping:
Ik vind hem top!

W.Otter

inmiddels alweer level 25 en aardig diep in het spel. maar als ik zie wat ik allemaal nog moet doen  :thumbs-up: wat een vet spel weer! zeker het bouwen van vestigingen en upgraden/personaliseren van wapens en pantser is een leuke bijkomstigheid! dit keer is ook echt alles wat je verzameld bruikbaar! ik ben nog al een verzamel gek en neem altijd veel mee.

vet hoor hier vermaak ik mij nog wel even mee
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Bas Akkerman

Ik vermaak me er ook prima mee! Alleen die pc van mij... :nowink: :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VTEC_genieter

Heb een laptop met Fallout 3, draait nog goed, maar deel 4 ga ik niet erop zetten/draaien.
Laptop is te oud voor de moderne spellen.
Heb in mijn achterhoofd dat ik later gewoon simpel een Playstation 4 met de game ga kopen.

@Meneer Otter,
Je gebruikt al de grote kisten voor opslag van je wapens/armor/items?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

paaj

He bah, weer een must-have game... Daar gaat de vrije tijd.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Kjelt

Quote from: Bas Akkerman on November 14, 2015, 19:11:16
Ik vermaak me er ook prima mee! Alleen die pc van mij... :nowink: :laugh:
Kwestie van alleen een nieuwe grafische kaart er in toch? Zijn alleen vrij prijzig.

Bas Akkerman

Hij is al zeker vijf jaar oud, dus er moet wel meer veranderen. Heb er een apart topic aan gewijd, zal de boel hier niet verder mee vervuilen. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Morgen ben ik voor een groot deel alleen thuis. Dus... :bigsmile: :shaun: :alien:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Mijn vijf jaar oude pc werd ook drie tot vijf keer sneller met grafische kaart van ongeveer 250euro.
Kon alles weer aan op hoge of hoogste settings.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

W.Otter

Quote from: VTEC_genieter on November 14, 2015, 19:37:15
Heb een laptop met Fallout 3, draait nog goed, maar deel 4 ga ik niet erop zetten/draaien.
Laptop is te oud voor de moderne spellen.
Heb in mijn achterhoofd dat ik later gewoon simpel een Playstation 4 met de game ga kopen.

@Meneer Otter,
Je gebruikt al de grote kisten voor opslag van je wapens/armor/items?

maakt niet uit, een minigun past ook wel in een medicijnkastje  :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

W.Otter

maar de verzamelwoede is groot! top spel, hier vermaak ik mij nog wel even mee. Mijn settlement is ook gigantisch aan het worden  :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RZeemering

ik dacht eventjes een avond voor mezelf te hebben en Fall-out 4 te gaan spelen.
Voorlopig ben ik alleen nog maar aan het installeren... (PS4) al bijna een uur en er zijn nog heel wat procentjes te gaan...
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

VTEC_genieter

Dat had ik ook met de aanschaf van mijn PS3 en het spel GT6.
Op de eerste dag moest het systeem/console geüpdate worden en alle versies updates waren nodig. Dus werden ze apart gedownload en dat duurde een uur ongeveer.

Toen kwam het spel: installeren en daarna moest het spel ook bijgewerkt worden. En de updates moesten weer apart gedownload worden. En dat duurde ook super lang.

Bijna 3 uur later pas kon ik de intro van het spel zien. Daarna eindelijk spelen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RZeemering

Quote from: VTEC_genieter on November 19, 2015, 00:54:14
Dat had ik ook met de aanschaf van mijn PS3 en het spel GT6.
Op de eerste dag moest het systeem/console geüpdate worden en alle versies updates waren nodig. Dus werden ze apart gedownload en dat duurde een uur ongeveer.

Toen kwam het spel: installeren en daarna moest het spel ook bijgewerkt worden. En de updates moesten weer apart gedownload worden. En dat duurde ook super lang.

Bijna 3 uur later pas kon ik de intro van het spel zien. Daarna eindelijk spelen.

zeer frustrerend...
Ik ben om iets over 19:00 uur begonnen met downloaden, dat was in 10 minuten gepiept. Daarna kon ik pas om iets over 22:00 uur starten met de game... poeh! duuuuuurt laaaaaaang! :(
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

VTEC_genieter

#43
Je moet je PS4 regelmatig updaten, dus maandelijks je console aanzetten en check of er een systeem update is.
En het geldt ook voor je opgeslagen spellen: die krijgen soms ook updates.

Je moet updaten, anders kan je volgens mij niet verder.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

lestat1234

Quote from: RZeemering on November 19, 2015, 10:38:18
zeer frustrerend...
Ik ben om iets over 19:00 uur begonnen met downloaden, dat was in 10 minuten gepiept. Daarna kon ik pas om iets over 22:00 uur starten met de game... poeh! duuuuuurt laaaaaaang! :(

Volgens mij wordt ook automatisch het volledige spel op je hd gezet.
Dit helpt natuurlijk ook niet met de installatie.
Even 50 gb installeren.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

VTEC_genieter

Heeft er iemand de PS4 met de 1 terabyte HDD opslag variant?
Is dat genoeg voor een aantal spellen? (4 of 5)

Anders is een SSD van 200 tot 300GB genoeg, als zelfbouw in de PS4. Lekker snel/geluidloos en blijft koel waardoor de ventilator van de PS4 nauwelijks hoeft te werken >>> geen storend geluid [emoji106]
(heb in mijn PS3 een snelle SSD van de Samsung Evo series)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RZeemering

Quote from: VTEC_genieter on November 19, 2015, 12:46:58
Je moet je PS4 regelmatig updaten, dus maandelijks je console aanzetten en check of er een systeem update is.
En het geldt ook voor je opgeslagen spellen: die krijgen soms ook updates.

Je moet updaten, anders kan je volgens mij niet verder.

dit ging niet om het updaten van het systeem... Systeem was/is volledig up to date. Alleen het installeren van Fall-out 4 duurde zo lang.
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Kjelt