Fallout 4! eindelijk

Started by W.Otter, June 18, 2015, 17:36:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

Het verbaasde mij dat er nog geen topic over geopend is maar eindelijk is Fallout 4 aangekondigd!! zelf ben ik verliefd geworden op de game bij Fallout 3, de sfeer, gameplay, ontwerp sprak mij direct aan, de opvolger new vegas vond ik minder maar het ziet er naar uit dat ze met deel 4 van de franchise de spijker weer op de kop slaan!

Ze hebben niet stilgezeten en het verbaasd mij hoeveel vernieuwende dingen ze hebben toegevoegd  :pompom:

ik ga deze preorderen en gelijk een week vakantie opnemen  :coffee:

ik kan niet wachten!

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

HJ

Ik vond hem best leuk maar ging uiteindelijk vervelen want het is eigenlijk steeds hetzelfde. Vond hem erg op the elder scroll lijken

W.Otter

het is een franchise.. alsof GTA en CoD zo anders is..

dat terzijde vind ik dat ze met de modificaties van geweren, je eigen huis kunt bouwen etc toch weer aardig wat nieuwe elementen toevoegen aan een goede formule.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

J.S.


Bas Akkerman

Ik ook! W. Otter, heb je de pipboyversie?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ronald75

Ik ben er nog niet mee bekend, maar ziet er prachtig uit..
Ga het ook proberen  :clapping:

W.Otter

Quote from: Bas Akkerman on October 17, 2015, 15:16:02
Ik ook! W. Otter, heb je de pipboyversie?

nee volgens mij past mijn telefoon er niet in  :D nog 3 weekjes!  :pompom:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

GOOS88

Eerst de witcher 3 uitspelen(geweldige game). Daarna de nieuwe fallout, ben benieuwd, de verwachtingen zijn hoog.
* Marantz AV7706 , Xbox Series X , Intel NUC , Hypex Ncore *
* Klipsch RF-7 , RC-7 , RS-7 , RS-52 * 5.2.2 Atmos *
* DIY sub: Dual Dayton RSS315HF Closed *
* DIY sub: Dayton UM12-22 Ported *

W.Otter

ik kwam niet echt door thee witcher heen.. sfeertje stond me niet echt aan en het werkte allemaal niet heel erg goed naar mijn idee
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VTEC_genieter

#9
@Meneer Otter,
Heb op mijn laptop nog Fallout 3. Supermooi spel, je zit heel snel in die mooie werelden!
De ghouls afmaken vind ik het gaafst!
En ben nog steeds met mijn vriend Jericho op pad.
Heb deel 3 nog niet uitgespeeld terwijl ik New Vegas nog op CD heb.

En je weet dat er voor de iPad een gratis Fallout app bestaat? Ter voorbereiding van deel 4.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

W.Otter

uiteraard  :D spel al vrij snel gemaxed.. volg fallout op de voet, toen ze eindelijk het vervolg aankondigde was dat ook alweer 8 jaar later op het geweldige derde deel! new vegas kon mij niet echt bekoren.

heb fallout 3 ook nog maar eens weer geinstalleerd op de PC, voorheen 100% uitgespeeld op de ps3. maar zeker waard om het nog eens over te doen. Succes met het uitspelen enne... sla new vegas eerst maar even over  :tounge2:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VTEC_genieter

Heb deze bij de MM gezien voor ongeveer 60 euro.
Ik dacht dat er ook deel 4 in zat.

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Die nuke bom is iets groter dan een basketbal [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

GOOS88

Quote from: W.Otter on October 19, 2015, 16:17:08
ik kwam niet echt door thee witcher heen.. sfeertje stond me niet echt aan en het werkte allemaal niet heel erg goed naar mijn idee

Sfeer/verhaal is juist wat mij aanspreekt van de Witcher 3 (en 1,2). Witcher is samen met The last of Us een van de betere games die ik heb gespeeld. Witcher 3 had alleen wel wat pittiger gemogen qua moeilijkheidsgraad, de witcher 2 bood iets meer uitdaging.

Met Fallout 3 heb ik me ook goed vermaakt, New Vegas vond ik ook een stuk minder, begon snel te vervelen.

* Marantz AV7706 , Xbox Series X , Intel NUC , Hypex Ncore *
* Klipsch RF-7 , RC-7 , RS-7 , RS-52 * 5.2.2 Atmos *
* DIY sub: Dual Dayton RSS315HF Closed *
* DIY sub: Dayton UM12-22 Ported *

Witalik

Fallout 3 was zowat het eerste spel die ik uberhaupt uit gespeeld had. De rest ging te snel vervelen. Maar ik denk toch dat dit weer veel van hetzeflde gaat zijn ? Behalve dan die mods waar je ook zin in moet hebben.

Ben toch nog bezig met Dota 2 en Warframe.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

lestat1234

Quote from: Witalik on October 22, 2015, 03:35:06
Fallout 3 was zowat het eerste spel die ik uberhaupt uit gespeeld had. De rest ging te snel vervelen. Maar ik denk toch dat dit weer veel van hetzeflde gaat zijn ? Behalve dan die mods waar je ook zin in moet hebben.

Ben toch nog bezig met Dota 2 en Warframe.

Fallout you love it or you hate it.

Maar zijn niet alle nieuwe games in een serie "veel van hetzelfde".
Ik begrijp bijvoorbeeld de zoveelste Fifa, prosoccer of race clone totaal niet.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Witalik

Ja die speel ik al helemaal niet. Denk helaas dat ik hier ook te snel op uitgekeken zou zijn.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

lestat1234

Quote from: Witalik on October 22, 2015, 23:26:44
Ja die speel ik al helemaal niet. Denk helaas dat ik hier ook te snel op uitgekeken zou zijn.

Agh niet alle spellen zijn voor iedereen bedoeld :)
Zou veel te saai worden.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Bas Akkerman

#18
Mijn WFT Zorg eindelijk gehaald. Als kadootje Fallout 4 voor mezelf gekocht.

Fijne sfeer weer, al vind ik het soms wat gehaast overkomen.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
De framerates droppen af en toe flink, maar dat heeft ook zeker te maken met mijn pc die ik toch echt uit moet gaan breiden.

Belangrijkste is dat ik net 5,5 uur non-stop heb gespeeld. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt


Bas Akkerman

Dank je. Na twee keer gezakt te zijn, heb ik nu niet teveel doorgedacht en het eerste, domme antwoord gegeven. Dat hielp.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lestat1234

Quote from: Bas Akkerman on November 10, 2015, 16:29:34
Mijn WFT Zorg eindelijk gehaald. Als kadootje Fallout 4 voor mezelf gekocht.

Fijne sfeer weer, al vind ik het soms wat gehaast overkomen.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
De framerates droppen af en toe flink, maar dat heeft ook zeker te maken met mijn pc die ik toch echt uit moet gaan breiden.

Belangrijkste is dat ik net 5,5 uur non-stop heb gespeeld. ;D


Hey Congratz!

Het is inderdaad tot nu toe een fijn spel.
Echter deel ik de mening dat het gehaast aanvoelt.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.







Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Bas Akkerman

Fallout 3 vond ik juist zo fijn, omdat je rond kon lopen zonder echt iets mee te maken. Zeker met Fawkes achter je werkte dat heel sferisch. Maar misschien gaat Fallout 4 hard van start en wordt het daarna rustiger. Vanavond ga ik weer lekker spelen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VTEC_genieter

Gisteren heb ik op YouTube een live stream gezien van Fallout 4.
Het was een rechtstreekse gameplay. De explosies/vuur zagen er realistisch uit.
Hij moest in het spel een dodelijke mug doden, alleen die gast kon niet spelen, hij richtte op een verkeerde gedeelte van die mug waar de hit percentage niet hoog was.

De vrije sfeer was er, en de graphics waren nog beter dan deel 3 (duh!).
Alleen ik weet niet op welk platform ze gisteren gingen spelen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Erik

Wat is het voor een type spel het lijkt me heel veel rondlopen a la skyrim niet echt een shooter en veel actie.
Skyrim wel gehad maar vond het door het lopen te saai is dit net zoiets.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill