Help, geen beeld meer pana65 inch vt50

Started by thunderace, May 25, 2015, 12:25:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thunderace

Beste,

Alle ingangen van mijn pana geven geen beeld meer. HDMI en coax iig.
USB geeft wel stroom aan skypecamera. Maar ook geen beeld.

Dit alles gebeurde spontaan toen ik naar de Apple tv keek. Ineens beeld weg.

Alle mediaspelers gaan via mijn marantz naar de tv. Geluid hoor ik gewoon. Dus ligt niet aan de versterker. De atv heb ik ook direct aan de tv gehangen zonder resultaat.

Wat is er aan de hand?

Moederbord stuk?

Met vriendelijke groet,

Mathijs
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

m9

#1
eenvoudig zelf op te lossen.
https://www.youtube.com/watch?v=lKx-bDyCSoI
bij shopjimmy zijn de vervangingsborden wel nieuw schat ik.


hier eentje voor 26usd.

http://www.ebay.com/itm/PANASONIC-TC-P65VT50-Y-SUSTAIN-BOARD-TNPA5647-/171797553146?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27ffee9ffa

er wordt wel aangeraden om tevens het bufferbord te vervangen, deze zit direct aan het y sustain bord.

ps: alles op eigen risico en veel succes.

thunderace

Dank je wel voor je antwoord.
Ik denk niet dat ik t zelf ga proberen.
Daar vraag de Panasonic reparateur voor ws.
Maar ben blij dat mijn pana ws nog te redden is.   :pompom:

Met blije groet,

Mathijs
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

thunderace

Hallo allemaal,

Hier een update van mijn probleem.
Reparateur is geweest. Hij zette de tv aan..... Alles werkte weer
90 euro armer aan kosten, maar toch wel blij.

Maar nu doet hij weer raar, zie filmpje.

Weet iemand wat er aan de hand is?

http://www.youtube.com/watch?v=IJd6pB5ry6k

Mathijs

Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

BJF

#4
Waarmee heeft de monteur de tv aangezet, ik bedoel met welke bron? Was dat dezelfde als wat je hier laat zien?

Gezien de tekst linksboven (EC/HDMI1) en het getoonde beeld laat je een aangesloten Apple Tv zien. Wat gebeurt er als je tv kijkt? Is het wel de Panasonic die problemen heeft, of ligt het aan de aanvoer? Kabel, ATV, enz.
NAD M10 V2
Elac FS247

thunderace

Hij heeft t ook bij tv kijken. Gaat allemaal via de versterker. Maar Apple tv en upcbox rechtstreeks op de tv geeft hetzelfde effect.
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

BJF

Ok, duidelijk, ik vroeg het me gewoon af.
Balen!
NAD M10 V2
Elac FS247

m9

kapotte elco in de voeding?

gis ook maar wat, zonder technische documentatie zal het lastig trabulsjoeten worden.

SpeedyAndré

Als de reparateur iets heeft gerepareerd dan heb je garantie op de reparatie (3 maanden meestal).
Ook het niet vinden van een storing mag je hem aanrekenen.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

thunderace

Hoi,

Ik word deze week terug gebeld door de td van het reparatie bedrijf.
Vorige keer hebben ze niks gedaan omdat de tv het ineens weer deed toen ze er waren.
Het rare is dat de tv het na een paar minuten perfect doet.
Zet ik m uit en meteen weer aan, doet ie t nog steeds goed.
Laat ik hem een paar uur uit staan, dan weer even geen beeld, knipperen, streepjes en na een tijdje weer perfect beeld.

Raar apparaat. Haha

Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

thunderace

Hoi allemaal,

Ik ben net gebeld door cerepair en er moet idd een nieuw moederbord in.

Met aftrek van coulance van Panasonic en 90 euro aftrek ivm kosten van de vorige keer  kost t me 50 euro. Komt goed dus met mijn tv en nog voor weinig ook.

Dank voor jullie reacties.

Mathijs.
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

BJF

Dat valt dan in die zin mee dat Panasonic ook een deel betaalt, dat is netjes. Veel ongestoord plezier dan maar weer  ;)
NAD M10 V2
Elac FS247

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Cobraatje

Nette service en alvast weer veel kijkplezier  :pompom:

Ik geniet ook nog elke dag de beeldkwaliteit van mijn Pana 65stw60 en weet hoe fraai beeld je hebt 8).

thunderace

Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

Cobraatje

Yep.

Al een topmodel 4K Samsung Led gehad, maar dat beviel toch niet.

thunderace

Ja dat kan ik begrijpen. Is ook niet mijn ding
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30