Scott Kelby break up with Apple watch

Started by Erik, May 15, 2015, 22:33:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

Voor iemand die zoveel techniek elke dag gebruikt en goed op de hoogte is wat er kan/niet kan met batterijen (neem mirrorless camera's) is het een beetje vreemd dat die dit niet wist. Als je maar _iets_ gelezen had in de pers over de applewatch dan was het de vraag of die het de hele dag volhoud TOT  eind van de dag de gedachte dat die wil dat die 24h doet (en wanneer laad je hem dan op eigenlijk) was nooit een vraag en iemand met zijn kennis en internet gedrag kan dat toch moeilijk niet hebben meegekregen in de pfff 3 a 4 maanden dat er over geschreven is voor die op 'buy' drukte.

Komt toch een beetje vaag over je hebt ook wat verantwoordelijkheid om voordat je op koop drukt iets te weten over wat het product kan en wat de beperkingen zijn. De extra kosten voor een andere band en de extra charger die hij wil hebben tja... Het is trouwens een chi charger en die kan je al kopen voor 15 euro.

Anyway ik heb mij taak als apple defender weer gedaan, Ik mag Kelby wel maar hij heeft wel vaker van die dit soort dingen waarvan je denkt tja wat verwachte je nou...

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.