GPS in auto met smartphone/ IOS / ANDROID CAR entertainment

Started by skank1, May 4, 2015, 11:16:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoL

Ik doe altijd alles met Sygic via Android wanneer ik navigatie nodig heb.

Werkt subliem...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

LittleNinja

Skank, wat bedoel je met "met de huidige gps begin ik er niet aan"?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

marz01

pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

skank1

Quote from: LittleNinja on May  5, 2015, 07:55:35
Skank, wat bedoel je met "met de huidige gps begin ik er niet aan"?
Ik heb zo'n Tomtom toestelletje van vroeger..
stuurt me soms volledig verkeerd, stukken dat hij niet kent, twijfel zelfs of frankrijk erin zit.
ik begin er niet aan

heb nu "here" gedownload, incl gans belgie en frankrijk
Gisteren mee naar huis gereden, dat ging al goed lol

ik kijk nu even naar een anygrip voor in de auto en zal het zo doen
ofwel toch die android die ik hier zag of een pioneer
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

SpeedyAndré

Ik heb deze radio gekocht omdat ik dan van alle losse draden en zooi af ben, ik had eerst ook gps via een smartphone of een los ding met display.
De navigatie stem gaat over de speakers zonder dat je iets hoeft in te stellen en je hoeft zelfs de kaart niet in beeld te hebben.
Ik kon een usb hub achter in de radio prikken zodat ik naast een wifi stick ook andere apparaten zoals een dvb-t stick kan gebruiken :)
Als ik de juiste compatible webcam vind dan kan hij als verkeersrecorder functioneren, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Met de gsm als wifi hotspot kan je er mee internetten.
Skype, Facebook enz. draait er allemaal op.
Je vergroot wel de kans op afleiding, ook met de handen aan het stuur  :police:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

SpeedyAndré

Ik denk dat ik wel weet wanneer je auto eerder wordt open gebroken  :D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

skank1

mmm zou dat een verschil zijn dan?
Beide zijn mooi :p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Mario D

Ik gebruik Sygic op mijn iPhone, omdat ik TomTom eigenlijk wat te duur vond.
Na wat reviews gelezen te hebben kwam de Sygic prijs/kwaliteit er het beste uit.

Je kan hier kaarten downloaden en verwijderen op je toestel zo veel je wil en naar het geheugen van je smartphone en keuze maken welke kaarten je er steeds op wil houden.

Ook offline te gebruiken dus ideaal voor het buitenland.

The Guardian

Ik gebruik ook Sygic, West-Europa, al enkele jaren. Tot grote tevredenheid. Werkt off-line,; dus geen additonele kosten ( in het buitenland), vindt heel snel goede route, pakt bij verkeerd rijden draad weer snel op;
Er is zij maar enkele minpuntjes voor mij: ander beginpunt dan actuele verblijfplaats; geen fietsroutes.
Al met al ben ik er zeer over te spreken.

notoxus

Hier ook een tevreden Sygic gebruiker.
Ook het navigeren tijdens het wandelen door de steden werkt prima.
En je kan wel een ander startpunt aangeven mocht dat nodig zijn.
Nadat ik een originele steun voor mijn telefoon in de auto heb gemonteerd was het plaatje compleet.
Goed je blijft een beetje prikken met connectoren en het wil wel eens gebeuren dat je was ruis over je line out krijgt wanneer je hem ook aan de voeding hebt hangen..

Groeten

Edit:   Na het ingeven van het adres heb je rechtsboven 2 knoppen
          Route en daarnaast 3 puntjes onder elkaar.
         Druk je op die puntjes en dan krijg je de mogelijkheid om startpunt te wijzigen.
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

The Guardian