Anthem AVM 50v 3D vraagjes

Started by Rence, April 27, 2015, 21:32:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rence

Ik ben op zoek naar een nieuwe processor en mijn oog viel op de Anthem AVM50v.
Ik heb de handleiding en verschillende testen gelezen maar ik kan er niet achter komen welke HDMI versie deze heeft.
Ook niet of deze ARC heeft(audio return channel)
Ik weet wel dat deze processor 3d is,maar niet of dit synoniem is voor 1.4
Mcintosh MA8000,MCD550,MT2
Naim ND5 XS, NAIM XP5 XS , Transparent Cable Reverence
B&W 802D2
Panasonic TX-65GZW954,Yamaha YSP5600,B&W PV1D

Robert T

Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Petertyuh

Quote from: Rence on April 27, 2015, 21:32:21
Ik ben op zoek naar een nieuwe processor en mijn oog viel op de Anthem AVM50v.
Ik heb de handleiding en verschillende testen gelezen maar ik kan er niet achter komen welke HDMI versie deze heeft.
Ook niet of deze ARC heeft(audio return channel)
Ik weet wel dat deze processor 3d is,maar niet of dit synoniem is voor 1.4
Als het 3D ondersteunt, moet het HDMI 1.4 (of hoger) zijn en dan zou er ook ARC op moeten zitten. Dus ja, dat is een synoniem.
Dat maakt het zoeken bij Anthem ook wel makkelijk, omdat hun room correctie ook ARC heet..... (dus die afkorting vind je heel erg vaak)
Ik heb wel iets gevonden, maar dit is een Italiaanse site. Gelukkig kun je Audio Return Channel wel nog lezen..... :pompom:

Rence

Quote from: Petertyuh on May  6, 2015, 13:33:10
Als het 3D ondersteunt, moet het HDMI 1.4 (of hoger) zijn en dan zou er ook ARC op moeten zitten. Dus ja, dat is een synoniem.
Dat maakt het zoeken bij Anthem ook wel makkelijk, omdat hun room correctie ook ARC heet..... (dus die afkorting vind je heel erg vaak)
Ik heb wel iets gevonden, maar dit is een Italiaanse site. Gelukkig kun je Audio Return Channel wel nog lezen..... :pompom:
Goed stukje recherche  ;D , staat er inderdaad bij  ;D
Is trouwens Litouws  ;) maar toch bedankt :clapping:
Mcintosh MA8000,MCD550,MT2
Naim ND5 XS, NAIM XP5 XS , Transparent Cable Reverence
B&W 802D2
Panasonic TX-65GZW954,Yamaha YSP5600,B&W PV1D

Petertyuh

Quote from: Rence on May  6, 2015, 14:14:56
Goed stukje recherche  ;D , staat er inderdaad bij  ;D
Is trouwens Litouws  ;) maar toch bedankt :clapping:
Ah, dan was het geen .it maar .lt (lezen is niet mijn sterkste ding, en aan de tekst zag ik het ook niet).