Blue sound

Started by Pjotrovic, April 27, 2015, 13:32:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjotrovic

Wie kan me helpen?
Ik dacht heel blij te zijn met mn nieuwe Blue SOund Node, tot dat ik probeer mn NAS erop te vinden. Mn NAS verschijnt wel op mn laptop, pc, Mede8er en andere mediaplayers. Waarom niet in de Blue Sound app? ook na handmatig toevoegen (ik type dan maar als leek de pad naam in mn windows verkenner over; \\NASPETER\music ) verschijnt de tekst ' Failed to find share' 

Had nooit verwacht een wizz kid te moeten zijn, bij HOBO noemden ze dit een gebruiksvriendelijk apparaat  :sarcasm:
Marantz SR7005 - Pana TXP 46S10 - B&W CM6 S2 - B&W M1 S2- Pioneer DV 575A (ivm SACD) Mede8er 600xd3 - Synology 212+  -PS4 --PS3 slim- Samsung H380R - Cisco - HD recorder -

Robert T

vervang de hostnaam even voor het IP adres, kijk of dat werkt.
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Hifi_streamer

Beste Peter, wellicht een goed idee om even contact met ons op te nemen via info@andbenelux.com dan kunnen we je verder helpen.

Roeru117

Idd naam van de Nas eens vervangen door het ip adres. Werkt dat wel dan is je dns niet goed ingesteld.

Vul je ook een gebruikersnaam en een wachtwoord in? Anders wil de bluesound verbinding maken via de guest account. Wanneer deze niet actief is, zal er dan ook niets gevonden worden. Gebruik eens de gegevens van een gebruiker die natuurlijk wel de juiste rechten heeft.

Misschien ook even hier kijken: https://helpdesk.bluesound.com/discussions/index.php?sid=40a05085a2b486ea6f605b6af0a5d2cd

Of op de support pagina van bluesound zelf. En als je contact met ze opneemt komt het zeker goed. Heb het zelf al een paar keer gedaan en ik ben zelf erg snel en netjes geholpen.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Pjotrovic

ja had die opties idd al geprobeerd, en idd met user id en ww. . zal support eens contacten
Marantz SR7005 - Pana TXP 46S10 - B&W CM6 S2 - B&W M1 S2- Pioneer DV 575A (ivm SACD) Mede8er 600xd3 - Synology 212+  -PS4 --PS3 slim- Samsung H380R - Cisco - HD recorder -

broodro0ster

Ik had exact hetzelfde probleem.

Ik heb op m'n NAS een nieuwe gebruiker bluesound aangemaakt met lees en schrijfrechten en er een simpel paswoord opgezet. (enkel bestaande uit letters of cijfers)
Met mijn persoonlijke account kon ik ook niet inloggen en ik vermoed omdat er speciale karakters in voor kwamen.

Check ook ff als music niet met hoofdletter moet zijn ofzo, want dat kan wss ook voor problemen zorgen :p
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

mcjvr

Ik had ook hetzelfde probleem. Bij mij lag het aan windows 2012 server essential; versie 1.16.0 werkte hier niet mee. Na contact met de helpdesk hadden ze het op afstand zo opgelost.

Pjotrovic

Ik bleef het proberen, opeens lukte het wel. Zal toch ergens type foutje zijn geweest in de app..
Thanks voor de hulp guys!

Maar eeh.. pff wat een heerlijk geluid, nu zelfs nog op mijn reserve speakers,vanaf morgen m'n nieuwe B&Ws inspelen!!

is het nu de bedoeling dat ik dit topic sluit kan dat eigenlijk) of is het handig het open te laten, kennelijk zijn er meer mensen die hiermee klooien
Marantz SR7005 - Pana TXP 46S10 - B&W CM6 S2 - B&W M1 S2- Pioneer DV 575A (ivm SACD) Mede8er 600xd3 - Synology 212+  -PS4 --PS3 slim- Samsung H380R - Cisco - HD recorder -