iOS update 8.2

Started by Etiennevh, March 27, 2015, 16:42:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etiennevh

Ik heb twee dagen geleden mijn iOS 8.2 update gedaan maar heb een hele hoop instellingen en apps die niet meer goed werken. Kon er niet direct iets over vinden op google dus maar even hier.

o.a.:

- Privacy instellingen niet meer te wijzigen
- Whatsapp foto's niet te versturen
- Mail weg
- iCloud connecties weg
- Deel van mijn foto's weg
- Alle bekende WiFi netwerken en Bluetooth apparaten verdwenen

Ik kwam van iOS 8.1 op een iPhone 5S. Kan wel een backup gaan terugzetten maar weet eerlijk gezegd niet zeker of die gemaakt is vlak voor de update. Had hem wel aan mijn MBP hangen.

Meer mensen met klachten na de update?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

CineSmurf

Mijn parrot in de auto synchroniseert alleen nog maar mijn favoritieten, ipv alle contacten eerst. Kan ook nergens vinden hoe ik dit weer kan herstellen.  >:(
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Etiennevh

Nog niet eens geprobeerd (heb ook een parrot)

Voor het eerst bij mij dat er iets is met de Apple update maar baal er wel flink van. Vanavond maar eens puzzelen hoe te herstellen....
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

ajbeefde

Vreemd, al de zaken die je opnoemt werken hier op 2 iphones naar behoren...  ook 5s toestellen.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

abbcdcg

Quote from: ajbeefde on March 27, 2015, 19:29:45
Vreemd, al de zaken die je opnoemt werken hier op 2 iphones naar behoren...  ook 5s toestellen.

Ook hier op een 5s werkt het naar behoren. wel een zichtbaar verschil met het laden van een aap, dit duurt nu toch wel een 2 - 3 seconden langer, en dan lijkt wachten heeeel lang.

BJF

Quote from: Etiennevh on March 27, 2015, 16:42:33
Ik heb twee dagen geleden mijn iOS 8.2 update gedaan maar heb een hele hoop instellingen en apps die niet meer goed werken. Kon er niet direct iets over vinden op google dus maar even hier.

o.a.:

- Privacy instellingen niet meer te wijzigen
- Whatsapp foto's niet te versturen
- Mail weg
- iCloud connecties weg
- Deel van mijn foto's weg
- Alle bekende WiFi netwerken en Bluetooth apparaten verdwenen

Ik kwam van iOS 8.1 op een iPhone 5S. Kan wel een backup gaan terugzetten maar weet eerlijk gezegd niet zeker of die gemaakt is vlak voor de update. Had hem wel aan mijn MBP hangen.

Meer mensen met klachten na de update?
Hoe heb je de update gedaan? Als je dat via iTunes gedaan hebt dan is er een goede kans dat iTunes van tevoren een back-up gemaakt heeft.
Synchroniseer eventueel je iPhone nog eens via iTunes, ik heb een paar keer gehad dat de tweede sync de juiste/alle instellingen terugzette.
NAD M10 V2
Elac FS247

The Guardian

#6
Update op 5s, 4s, iPad2, iPad Air: zonder problemen.
Update telkens via iTunes / iphone en iPad via kabel verbonden met iMac.

Sopper

2 x 4s en ipad air, geen problemen
(alhoewel het wel lijkt dat de batterijduur weer is afgenomen op de 4s)
Via itunes op laptop
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

sam1909

iOS 8.3 is op dit moment in BETA (4de)

-nieuwe emoji
-batterijduur iPhone verbeterd
-heel veel bugfix

(Dit staat in de iOS 8.3 beta video's)

denoontje

Quote from: sam1909 on March 29, 2015, 16:38:18
iOS 8.3 is op dit moment in BETA (4de)

-nieuwe emoji
-batterijduur iPhone verbeterd
-heel veel bugfix

(Dit staat in de iOS 8.3 beta video's)

laten we hopen dat de gevoeligheid van de ipad3 weer beter wordt hiermee