Ci module Telenet

Started by Ghislain, March 25, 2015, 08:03:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghislain

Bijna twee jaar heb ik een Sharp tv met Ci module van Telenet.  Op ongeregelde tijdstippen vallen de gecodeerde zenders weg,
enkel VRT en Canvas blijven dan beschikbaar. Dit gebeurt soms om de paar dagen soms duurt dit zelfs drie maanden voor het opnieuw eens gebeurt.
Nu toch al een 25 tal keer, telkens moet dan via netwerk zoeken alles terug worden ingesteld.
De ci module werd al vervangen de tv ook. Bij de verkoper zijn er al een tiental  tv's van dit type verkocht met ci module zonder problemen.
De Telenet aansluiting werd gisteren nog nagezien door een technieker van Telenet en alles blijkt in orde te zijn.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is. Telenet biedt een digibox aan maar dit is niet de oplossing die ik in eerste instantie wens.

Pjotr

Defect in de smartcard?
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

buizesmurf

Ik had eerst ook een CI kaart,maar de beeldqualiteit met de digiibox is toch beduidend beter,zeker in HD.