Telenet

Started by buizesmurf, March 19, 2015, 16:45:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buizesmurf

Ik woon in Belgie en gebruik Telenet voor televie.Het is een decoder met harddisk!
Nu word deze gevoed met een bijgeleverde geschakelde voeding.
Nu kan je veel vinden over betere voedingen voor dac,s- streamers,etc...tegenover die bijgeleverde blokjes.
Nu was mijn vraag,zou een decoder ook baat hebben bij een betere voeding?
Qua beeld,geluid enz.. Kan er niet veel over vinden..iemand ervaring...

Geert (gvc)

Ik heb hem digitaal aangesloten op een geïntegreerde versterker met ingebouwde DAC. Volgens mij leverd dat het meeste op, ik vermoed dat er in zo'n digibox niet echt een kwalitatieve DAC zit,
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Cantodea

Hier is hij ook optisch verbonden met een externe dac. Denk niet dat je met een andere voeding veel winst gaat boeken.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

Ivo_205

Mensen, ik kan mij meestal redelijk inhouden maar die DT-fouten, dit kan toch echt niet meer? Tip: vervang het werkwoord door "bekijken" in de juiste vorm, dan wordt het (dan bekijkt het) een stuk gemakkelijker.

buizesmurf

En qua HD beeld,valt daar dan geen winst te maken?

Fr@nk

#5
Quote from: Ivo_205 on March 23, 2015, 15:11:48
Mensen, ik kan mij meestal redelijk inhouden maar die DT-fouten, dit kan toch echt niet meer? Tip: vervang het werkwoord door "bekijken" in de juiste vorm, dan wordt het (dan bekijkt het) een stuk gemakkelijker.

10 voor taal ?   :o :o :o
Rotel Michi P5 & S5 - Technics SL1210GR (Ortofon 2M Black) - Audiolab 6000CDT - Quadral Aurum Vulkan IX - Synology DS918+ - Bluesound Node 2I -  Qobuz - AQ - QED.
Headfi:  RME ADI-2 FS DAC - Hifiman HE 1000 V2 Stealth - Sennheiser HD 58X Jubilee - HD600 Avantgarde - HD650 -HD 660s -  Beyerdynamic Amiron Home - Amiron Copper Wireless - Denon D7200.

Ghislain

Bij mij is de Telenet digicorder aangesloten via de HDMI - IN van mijn Oppo 103.
Dit levert een flinke kwaliteitsverbetering op.

djaxx

Quote from: Ivo_205 on March 23, 2015, 15:11:48
Mensen, ik kan mij meestal redelijk inhouden maar die DT-fouten, dit kan toch echt niet meer? Tip: vervang het werkwoord door "bekijken" in de juiste vorm, dan wordt het (dan bekijkt het) een stuk gemakkelijker.

Kus van de juf en een bank vooruit ze! Ppffffff

buizesmurf

Quote from: Ghislain on March 24, 2015, 21:36:45
Bij mij is de Telenet digicorder aangesloten via de HDMI - IN van mijn Oppo 103.
Dit levert een flinke kwaliteitsverbetering op.

Beter geluid en of beeld?

Cantodea

Quote from: Ivo_205 on March 23, 2015, 15:11:48
Mensen, ik kan mij meestal redelijk inhouden maar die DT-fouten, dit kan toch echt niet meer? Tip: vervang het werkwoord door "bekijken" in de juiste vorm, dan wordt het (dan bekijkt het) een stuk gemakkelijker.

Ik vindt dat je overdrijfd!
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

Ghislain


KillerbeeNL

Quote from: Ivo_205 on March 23, 2015, 15:11:48
Mensen, ik kan mij meestal redelijk inhouden maar die DT-fouten, dit kan toch echt niet meer? Tip: vervang het werkwoord door "bekijken" in de juiste vorm, dan wordt het (dan bekijkt het) een stuk gemakkelijker.

Zolang het niet over jezelf gaat dan komt er een "t" achter de "d"........

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Erik1977

Nou toch weer wat opgestoken vanavont