Rythmik subwoofer topic

Started by Cobraatje, February 25, 2015, 11:17:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

martien

Nog nieuws over de eventuele powerbuy?
Gewoon benieuwd, niet op zoek.

Cobraatje

Geen reactie betekent meestal een nee.

Er zijn wel weer een aantal B-stock :):

B-stock F12 black oak with A370XLR3 amp $796
B-stock F12SE piano black with A370PEQ3 amp $899
B-stock E15 black matte with H600PEQ3 amp $1057
B-stock E15HP piano black with H600XLR2 amp $1214

martien

Dat dacht ik ook al ja.

Misschien wel iets bekend over de logo's?

bask04

Dit weekend gaat hij eindelijk uit de verpakking en aangesloten worden.
Heeft iemand een uitleg voor mij betreft aansluiten en basis afstelling.

Zodat de Anthem de rest kan afstellen met de correctie

martien

Volgens mij zit er een handleiding in de verpakking waar dat in staat. Ik vond die vrij handig.

Cobraatje

Er staat op eBay een Rythmik F12 met XLR amp te koop per opbod:
http://www.ebay.nl/itm/Rythmik-F12-Subwoofer-/191975806279?hash=item2cb2a65547:g:3aIAAOSwCGVX4RaY
Verzendkosten naar NL $20,50, leek mij vreemd maar verkoper heeft 100% positieve beoordeling.

Raymond187


noot87

Wat houdt zo'n B-stock in? Beschadigde verpakking of ook product?

Quote from: Cobraatje on September 19, 2016, 00:17:19
Geen reactie betekent meestal een nee.

Er zijn wel weer een aantal B-stock :):

B-stock F12 black oak with A370XLR3 amp $796
B-stock F12SE piano black with A370PEQ3 amp $899
B-stock E15 black matte with H600PEQ3 amp $1057
B-stock E15HP piano black with H600XLR2 amp $1214
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

martien

Je kunt het beste een mailtje sturen naar rythmik.
Het kan verschillende oorzaken hebben, ik heb dat eens gevraagd bij een model toen zat er een klein deukje in de versterker module. Ze leggen goed uit wat er aan de hand is maar technisch zijn ze zeker goed.

Shoalinmonk

Quote from: martien on September 19, 2016, 22:42:31
Dat dacht ik ook al ja.

Misschien wel iets bekend over de logo's?

Nou Logo's is nog een verassing vanuit Rythmik geloof ik..wat een toestand zeg...krijg moeizaam antwoord op mijn vraag of de logo's er ook bij zitten.
Er is namelijk een plate Amp onderweg, en daarbij als het goed is de logo's en een nieuwe Grille voor mijn F15. De amp van mijn eerste F15 was toch niet goed.  En de poes vond de Grille wel een mooie krabpaal  :devil:

Sommige herkennen de fout van de amp misschien nog wel,  dat hij op hoge volumes in de protectie slaat. Dit deed hij wederom toen ik mijn tweede Sub goed ging inregelen. Contact gezocht met Brian en ook hij is van mening dat dit niet goed is. Alles wordt kosteloos omgeruild, De oude wil hij retour voor onderzoek, ook hiervoor betaald Rythmik de kosten.

De Grill krijg ik ook onder garantie. Al met al is dat top maar of die logo's erbij zitten.....nou dat is de vraag.

Het pakket ligt vanaf gisteren bij de douanne...

Hoop dat ik jullie kan verblijden.
Sorry mannen dat het zo lang duurt, maar ik ben in deze afhankelijk van Rythmik.
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

martien

Toch erg netjes dat hun de verzendkosten betalen.
Ik ging er vanuit dat je die zelf moest betalen, ook voor garantie gevallen.

Shoalinmonk

Al het goeds komt van ver !!

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Raymond187

Lijken die draaiknoppen nou zo groot of zijn ze dat ook  :crazy: Lijtk wel of ik ze met 2 handen moet vasthouden :D

martien

Wat een hoop logo's, gaan vast veel leden blij mee worden.
Graag foto's :colgate:

Shoalinmonk

De logo's zijn onderweg!
Gelukkig hoeven ze de oceaan niet meer over, dus waarschijnlijk morgen in huis!


Have fun  ;D
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Sirius666

#1340
Quote from: martien on September 28, 2016, 16:17:17
Toch erg netjes dat hun de verzendkosten betalen.
Ik ging er vanuit dat je die zelf moest betalen, ook voor garantie gevallen.

Inderdaad, erg netjes!

Mooi man!  :pompom: Dit weekend aan de slag met je sub?

Stuur je je gegevens nog voor de portokosten?

Cobraatje

Quote from: Shoalinmonk on September 28, 2016, 16:05:33
Nou Logo's is nog een verassing vanuit Rythmik geloof ik..wat een toestand zeg...krijg moeizaam antwoord op mijn vraag of de logo's er ook bij zitten.
Er is namelijk een plate Amp onderweg, en daarbij als het goed is de logo's en een nieuwe Grille voor mijn F15. De amp van mijn eerste F15 was toch niet goed.  En de poes vond de Grille wel een mooie krabpaal  :devil:

Sommige herkennen de fout van de amp misschien nog wel,  dat hij op hoge volumes in de protectie slaat. Dit deed hij wederom toen ik mijn tweede Sub goed ging inregelen. Contact gezocht met Brian en ook hij is van mening dat dit niet goed is. Alles wordt kosteloos omgeruild, De oude wil hij retour voor onderzoek, ook hiervoor betaald Rythmik de kosten.

De Grill krijg ik ook onder garantie. Al met al is dat top maar of die logo's erbij zitten.....nou dat is de vraag.

Het pakket ligt vanaf gisteren bij de douanne...

Hoop dat ik jullie kan verblijden.
Sorry mannen dat het zo lang duurt, maar ik ben in deze afhankelijk van Rythmik.

Kostenloos, dat is erg netjes.
Vanwege dit soort service hoop ik dat Rythmik een relatief klein bedrijf blijft en niet een SVS of JL Audio gaat worden.

martien

+1
Ik denk dat als ook zij veel groter zouden worden dat dat ten koste van de kwaliteit zal gaan.

Sirius666

#1343
Logo vandaag ontvangen. Thnx Shoalinmonk!

Quote from: Raymond187 on September 30, 2016, 16:29:44
Lijken die draaiknoppen nou zo groot of zijn ze dat ook  :crazy: Lijtk wel of ik ze met 2 handen moet vasthouden :D

Nee joh, de logo's zijn simpelweg kleiner dan je denkt :D De draaiknoppen zijn echt niet groot.

pameijer

Hier lag ook een envelopje op de deurmat vanochtend, onverwacht! Hartstikke bedankt Shoalinmonk!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Godtoh

Hier ook een gevonden. Heel erg bedankt
Marantz SR-6006
Focal Aria 926

bask04

Vnvnd volgens de handleiding de sub aangesloten.
Maar krijg er geen geluid uit.
Waar zou ik dit moeten zoeken

Lucky.L

Hier gisteren ook onverwacht een envelop met logo,Shoalinmonk onwijs bedankt!

Gr.Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

martien

Quote from: bask04 on October  2, 2016, 02:28:43
Vnvnd volgens de handleiding de sub aangesloten.
Maar krijg er geen geluid uit.
Waar zou ik dit moeten zoeken

Wat meer info zou handig zijn, een foto van de achterzijde van de sub zodat de aansluitingen zichtbaar zijn wil ook helpen.

Dolby

Welke versterker heb je? Kan in de instellingen zitten.

Mvrgr, Peter