Audioquest Turquoise = IXOS 104?

Started by martin778, November 25, 2014, 14:39:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

martin778

Ik heb hier een setje IXOS 104 ic's liggen en het viel mij op dat ze op een sticker op de pluggen na hetzelfde eruitzien als Audioquest Turqoise, zijn ze van binnen ook hetzelfde?

AQ:


IXOS:

Former member 78

Daar kom je toch heel makkelijk achter? :D

martin778

Doorknippen? ;D
De AQ's heb ik niet, alleen de IXOS.

erik s.

de connectors komen zo te zien uit dezelfde fabriek.
zie een flink kleurverschil tussen de kabels, maar dat kan in het echt natuurlijk anders zijn.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

martin778

Ik denk dat het grotendeels door andere belichting komt, hier nog 2 plaatjes van de IXOS:




Joost80

Welkom in de wereld van de audio oplichterij waar verschillende merken hun koper (of zelfs uiterlijk)  uit dezelfde fabriek halen. Ik heb ooit een monster optische kabel gehad met een verschrikkelijk nog name uiterlijk, maarrr er zat en Monster sticker op dus joepie.  Wedden dat die Audioquest door hun steengoede marketing toch beter klinken.

Ik heb zelf ook wat duurdere kabels met merk maar wees je bewust van de zin en onzin zeg ik altijd maar.
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

Gemineye



Quote from: Joost80 on November 30, 2014, 17:55:47

Ik heb zelf ook wat duurdere kabels met merk maar wees je bewust van de zin en onzin zeg ik altijd maar.

Dat kan ik wel beamen denk Ik ;-)

:)