OPPO BDP 105D Dag aanbieding / onderaan 103D aanbieding

Started by Toni ( JVB Digital ), November 23, 2014, 11:08:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni ( JVB Digital )

Alleen vandaag.(23-11-14)

OPPO BDP 105D DAG AANBIEDING Reguliere prijs € 1519,00
Prijsvoordeel € 170,00  incl btw  gratis verzending en extra gratis HQ 2mtr HDMI kabel.

JVB Team.

Vragen beantwoorden wij vandaag uitsluitend via [email protected]

RobertVanWoerden

Mooie prijs. Wel even de backslash aan het einde weghalen om op de juiste pagina uit te komen :)

Toni ( JVB Digital )

Quote from: RobertVanWoerden on November 23, 2014, 11:26:09
Mooie prijs. Wel even de backslash aan het einde weghalen om op de juiste pagina uit te komen :)
Oeps... slordig

Dank je

tiptop

Jammer dat het alleen vandaag is. :unsure:

Volgende week heb ik voldoende geld om er één aan te schaffen ter vervanging van mijn Cambridge die kuren gaat vertonen.Nah ja, misschien in januari tijdens de uitverkoop oid. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

eMVe

Interessante aanbieding, ik blijf me alleen afvragen wat ik van dit apparaat kan/mag verwachten op het gebied van streaming (audio en video) t.o.v. een mediaspeler (nu een Popcorn)?

eMVe

De gok toch maar genomen. . . er van uitgaande dat de kleur ook is zoals in de aanbieding (zwart).

FDLARRY

Tijd terug de gok genomen met de 95, voorganger dus, nooit geen spijt van gehad.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Toni ( JVB Digital )

Quote from: eMVe on November 23, 2014, 22:31:24
De gok toch maar genomen. . . er van uitgaande dat de kleur ook is zoals in de aanbieding (zwart).

Dank je hiervoor
je zult er geen spijt van hebben

Morgen heb je "hem " in huis

Toni ( JVB Digital )

Quote from: tiptop on November 23, 2014, 14:28:41
Jammer dat het alleen vandaag is. :unsure:

Volgende week heb ik voldoende geld om er één aan te schaffen ter vervanging van mijn Cambridge die kuren gaat vertonen.Nah ja, misschien in januari tijdens de uitverkoop oid. ;)

Over het algemeen laten we een aanbieding iets langer staan maar als hij weg is dan is de aanbieding ook echt vervallen.

tiptop

Quote from: Toni ( JVB Digital ) on November 24, 2014, 19:10:16
Over het algemeen laten we een aanbieding iets langer staan maar als hij weg is dan is de aanbieding ook echt vervallen.

Hoi Toni,

OK. Bedankt voor de info.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

diceman

Toni goedemorgen,

Komt er ook nog een actie c.q aanbieding voor de OPPO BDP-103 Darbee Edition... multiregion for DVD ;D.
Daar die de laatste keer niet voorradig waren?

Toni ( JVB Digital )

#11
Quote from: diceman on December 12, 2014, 10:19:19
Toni goedemorgen,

Komt er ook nog een actie c.q aanbieding voor de OPPO BDP-103 Darbee Edition... multiregion for DVD ;D.
Daar die de laatste keer niet voorradig waren?

Bij deze .... De basis speler online bestellen http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur=1&level=dvdplayers&page=title&title=786
daarbij krijg je gratis regiovrij voor DVD en bluray twv € 149,00

Geldig van 18-12-14 tot / met 19-12-14  of op is op ( nog max 3 beschikbaar )



larsonator

Dat is een beste aanbieding!
Ik heb de 103 met een losse Darbee darblet, en die geeft toch wel net dat beetje extra  :popcorn:

Toni ( JVB Digital )

Dat kan,
Meningen lopen een beetje uiteen de losse darbee kit is toch ook weer een stukje duurder.

De aanbieding is op deze wijze denk ik duidelijker.:)

brtram

Toni, pas de titel in de openingspost aan, of open een nieuw topic, nu is het een beetje verwarrend.


Toni ( JVB Digital )

#15
Quote from: brtram on December 18, 2014, 16:47:50
Toni, pas de titel in de openingspost aan, of open een nieuw topic, nu is het een beetje verwarrend.

om als antwoord op een vraag een nieuw topic te maken leek ons wat overdreven..

Bij deze .... De basis speler online bestellen http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur=1&level=dvdplayers&page=title&title=786
daarbij krijg je gratis regiovrij voor DVD en bluray twv € 149,00

Geldig van 18-12-14 tot / met 19-12-14  of op is op ( nog max 3 beschikbaar )

papaleo

Quote from: larsonator on December 18, 2014, 16:13:10
Dat is een beste aanbieding!
Ik heb de 103 met een losse Darbee darblet, en die geeft toch wel net dat beetje extra  :popcorn:

Ik heb deze combi ook,maar ik denk dat je niet bedoelt dat een 103 met een 'losse' Darbee,een beter plaatje geeft dan een 103D met ingebouwde Darbee?
Want dat is hoe Toni het leest... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

larsonator

Quote from: papaleo on December 18, 2014, 20:02:38
Ik heb deze combi ook,maar ik denk dat je niet bedoelt dat een 103 met een 'losse' Darbee,een beter plaatje geeft dan een 103D met ingebouwde Darbee?
Want dat is hoe Toni het leest... ;)
Nee, zo bedoelde ik het idd niet. Het kost alleen iets meer als je de Darbee ''los'' koopt. Het effect is hetzelfde ;)
het is aan de andere kant zelfs voordeliger, want je kan via je receiver al je videosources ''upgraden'' met je Darbee Darblet.

Toni ( JVB Digital )

Quote from: larsonator on December 19, 2014, 07:23:41
Nee, zo bedoelde ik het idd niet. Het kost alleen iets meer als je de Darbee ''los'' koopt. Het effect is hetzelfde ;)
het is aan de andere kant zelfs voordeliger, want je kan via je receiver al je videosources ''upgraden'' met je Darbee Darblet.

Dat kan met de OPPO 103D ook hoor :) Via de HDMI in,
Maar als je een 103 hebt en geen 103D wilt kopen ( zou ik ook niet doen ) is de Darblet een betaalbare opossing.