22 november groot voordeel in Gorinchem

Started by **Marco 76**, November 21, 2014, 11:08:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

**Marco 76**

Morgen (zaterdag 22 november) zal ik als (oud) forumsponsor Inbouwaudio.nl een opheffingsuitverkoop houden bij Hifi Studio Sowell aan de Burgstraat te Gorinchem.

Ik ga me in 2015 richten op de verkoop van AV bekabeling en zal dan onder de nieuwe naam weer terug te vinden zijn als sponsor op dit mooie forum.

Het afgelopen jaar heb ik geprobeerd verder uit te breiden met andere HiFi spullen naast inbouwspeakers wat niet uit de verf is gekomen. Daarom zullen er morgen wat snoepjes te koop zijn als de Anthem MRX510, Monitor Audio Silver 1 (wit), Focal Aria 906 (zwart), Wadia 151 Powerdac (zwart),  Cambridge Audio Azur 351a (zwart), Spendor S3/5r2 (walnoot), Neat Iota (wit), Neat Motive 2SX (wit),  Monitor Audio SoundFrame onwall (wit), Lindemann DAC , Gigawatt PF-2 verdeelblok en flink wat accessoires.
De meeste spullen hebben nauwelijks gespeeld en zijn nieuw of in absolute nieuwstaat.

Hifi Studio Sowell die medewerking verleent heeft zelf ook interessante inruilers en ex-demo's staan van o.a. Audio Physic, Tannoy, Cambridge Audio, T+A, QUAD. Als het mee zit staan morgen ook nieuwe modellen uit de NAD Masters Serie in de winkel.

Op de (verouderde) site www.inbouwaudio.nl is al het e.e.a. te vinden onder producten (kies als merk  opruiming). Vandaag kan niet meer gereserveerd of gekocht worden via mail of de website. Betaling voor Inbouwaudio.nl spullen is morgen contant, door het ontbreken van een mobiele pin.
Geopend van 10.00 tot 17.00.

Groet,
Marco

⬅️ Topic kan weer gesloten worden ➡️

**Marco 76**

Bedankt voor iedereen die langs gekomen is. De uitverkoop gaat online verder. Luisteren kan altijd! Wel op afspraak!