Paypal claim

Started by Perfectionist, November 18, 2014, 22:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perfectionist

#25
Quote from: r-win on April 29, 2015, 14:00:29
Mijn ervaring met paypal claims is zeer positief (als koper zijnde). Ik heb dit in het verleden meermaals gehad. Altijd mijn geld terug gekregen. Hoe is het bij jou afgelopen?

Had nu ook weer een kwestie, en ook in mijn voordeel terugbetaald. Iets teruggestuurd naar een webshop, aantoonbaar ontvangen en al 2 maanden oo mijn gekd aan het wachten. Echt een heel mooi betaalsysteem Paypal, zeker qua comsumentenbescherming ...
Een beter forum begint bij jezelf.

Nahpets

Quote from: Perfectionist on August 13, 2016, 15:36:34
Echt een heel mooi betaalsysteem Paypal, zeker qua comsumentenbescherming ...

Alleen als je er van uit gaat dat de consument een koper is, en de verkoper een bedrijf.

De bescherming van de koper is bij PayPal behoorlijk goed, echter de bescherming van de verkoper is behoorlijk ruk.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Perfectionist

Op zich slim. De koper bepaalt meestal de koopmethode bij een webshop. Dus kopersbescherming is een reden voor Paypal te kiezen.

Overigens een webshop die na 2 maanden nig niet terug heeft betaald is echt ruk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Nahpets

Quote from: Perfectionist on August 13, 2016, 18:21:01
Overigens een webshop die na 2 maanden nig niet terug heeft betaald is echt ruk.

Absoluut.

Ik bedoel meer dat ik, als ik verkoper ben, in geen geval PayPal accepteer. Het veel te makkelijk voor een koper om de boel te naaien.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Dirk

ik zou het als verkoper ook liever links laten liggen, maar je kan vandaag de dag op een site als bvb Discogs amper nog zaken doen als je enkel met overschrijving zou willen werken  :unhappy:
gelukkig ben ik (daar) nog geen oneerlijke koper tegengekomen...en ik hoop dat dat ook zo blijft  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea