Denon 3808a triggeruitgang vraag

Started by niels1962, November 17, 2014, 22:00:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

niels1962

Beste forumvrienden,

Ik heb een marmitec ir extender gekocht omdat ik mijn HT weggewerkt heb. Werkt perfect echter, wanneer is je versterker nu uit? Is aan gedacht. De trigger uitgang (minijack?) aansluiten op de extender (5-24VDC). Die laatste is een soort van stroomstekkertje (12 V) met de maten 5,5 mm buiten en 2,1 mm binnen. Zijn hier kabeltjes voor die ik kant en klaar kan kopen en zoja, waar? Of moet er iets van een adapter tussen? Indien op deze manier aangesloten gaat er op de ir ontvanger een groen lampje branden die geel word als de versterker word uitgezet. Marmitec helpt geen particulieren en Coolblue begrijpt niet waar ik het over heb.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 met HiCap DR / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Focal Spectral 40th / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Supra ply 3.4

Siddartha

Past daar geen normale minijack in?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

niels1962

Ja dat past (denk ik) maar dan moet ik een verloop hebben naar die andere maat die ik omschreef. Of iets van een adapter. Zijn daar pasklare kabels voor is de vraag.
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 met HiCap DR / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Focal Spectral 40th / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Supra ply 3.4