Ibood : Samsung 55inch UHD 1299,00

Started by H&C Hifi, November 14, 2014, 10:18:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Iemand die nog opzoek is naar een 55inch curved UHD....

Bij ibood nu slechts 1299,00  :)

diceman

Mooie actie, maar wel een aantal regels in de tekst die wel tot nadenken stemt:

De EU-modellen die iBOOD aanbiedt beschikken niet altijd over een Nederlandstalige handleiding en of menu-taal. Wanneer dit wel zo is wordt dit specifiek aangegeven. Daarnaast worden enkele functies mogelijk niet of niet volledig ondersteund.

Gaat de garantie dan wel via Samsung?

Maar op zich geen geld.

AirTimeDMC12

Wow, vette prijs, maar helaas geen 3D.
• ST: A: KEF R900 /B: KEF LS50AE • 2x Rythmik F15HP DIY • Arcam A38 • Logitech SBT Sbooster ECO • Arcam AirDAC SBooster ECO
• HT:
KEF R900/R600c/R300/R100 • 2x Rythmik F15HP DIY • Pioneer SC2022 • Samsung UE55D6530 ISF • Panasonic DMP-BDT500 • Mede8er MED1000X3D BOTWS
Apple • Audio Connexion • AudioQuest • DSPeaker • Logitech • Partington • Soundcare • Rythmik • Synology
UPGRADES: -

sj0er-D

Ik heb ook een EU model, geen enkele beperkingen/problemen gezien tot nu toe.

Sjaak_Banaan

#4
Mooie prijs, maar misschien wel iets om rekening mee te houden is de service van iBood bij problemen.

In maart heb ik daar ook een Samsung TV gekocht voor de slaapkamer, deze was na 3 dagen al stuk, kan gebeuren, maar dan begint het gekl**t.
De helpdesk van iBood is bijna niet te bereiken, de eerste reactie kwam pas na 2 weken! En vertelde mij dat ik het zelf maar met Samsung moest gaan regelen.
Aangezien het om een splinternieuw model ging en deze nog niet in het garantieformulier van Samsung was opgenomen, was dit geen (makkelijke) optie.
Dus probleem uitgelegd bij iBood en gezegd dat zei het maar moeten oplossen, hun zijn toch de verkopende partij.... om een lang verhaal kort te maken, we zijn uiteindelijk 3 maanden de tv kwijt geweest. Volgende keer betaal ik ergens anders wel iets meer zodat ik wel goed word geholpen bij eventuele problemen.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder