Hoe neem ik contact op met iemand als zijn inbox vol zit?

Started by Leon, November 12, 2014, 17:18:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leon

Hallo allen;

Ik krijg zojuist een bericht van iemand via P.M.
Ik probeer een antwoord te verzenden maar krijg de melding dat de berichtenbox van deze persoon vol zit.
Deze persoon heeft geen e-mail in zijn profiel opgenomen. Hoe laat ik deze persoon weten dat zijn box vol zit, zodat hij mij antwoord kan ontvangen ?

( Bastiaan, mocht je meelezen .  ;) )
Groetjes Leonneke

VlisChris

Inderdaad: door even de naam van de persoon in de topictitel te noemen en in het topic ;)
Of je stuurt mij even een pm dan sein ik hem even in. PM's van admins komen volgens mij altijd aan ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Charlemagne

Als Bastiaan nu meteen donateur wordt voor het forum, dan raakt zijn berichtenbox nooit meer vol!

QuoteDe mensen die doneren krijgen blauwe sterren.
Dit betekend oa dat je unlimited personal mails kan ontvangen en verzenden.

Zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64273.0
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

VlisChris

Ik heb de titel even aangepast. Misschien maak ik er morgen even een sticky van :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

SpeedyAndré

Als iemand een ban heeft krijg je ook een vol melding ;)
Het zou niet gek zijn om contact info te verstrekken ipv alleen dat je tot die datum een ban hebt.
Of beter, zorg dat pb nog werkt tijdens een ban want afspraken e.d. kan je niet meer zien.
Het belangrijkste is toch niet kunnen posten, waarom dan niets meer kunnen doen bij een ban?

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Nahpets

In een ver, ver, ver verleden toen ik eens ondeugend was geweest (of gewoon aan asociale hork), en daarom een ban had, kon ik volgens mij gewoon berichten ontvangen en versturen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jahtari

Eerder bericht vandaag lukte wel, maar nu dus vol. Kan een moderator helpen?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

J.A.F._Doorhof

Waarmee zouden we moeten helpen ?
Wij kunnen niet in iemands mailbox kijken
Als iemand geen mail adres in zijn profiel laat zien kan ik verder ook niets doen. Sorry
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mijkie

Quote from: jahtari on November 26, 2021, 14:24:56
Eerder bericht vandaag lukte wel, maar nu dus vol. Kan een moderator helpen?

reageren op een bericht van degene, misschien krijgt hij daar een mailtje van

ik krijg een mailtje als iemand op mijn bericht heeft gereageerd
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

VlisChris

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 26, 2021, 17:30:48
Waarmee zouden we moeten helpen ?
Wij kunnen niet in iemands mailbox kijken
Als iemand geen mail adres in zijn profiel laat zien kan ik verder ook niets doen. Sorry

Kwamen admin pm's niet sowieso altijd aan? Ook bij volle box?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Geen idee maar als iemand de mailbox vol heeft en niet reageert op het forum of op mails dat zijn box vol zit...

Geen idee of een mail van een admin dan wel beantwoord word. Een box vol is niet iets wat ongemerkt blijft lijkt me.

Wil er best een mailtje aan wagen maar ga er geen dagtaak van maken en we zijn er ook niet verantwoordelijk voor.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"