Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

Tja smaken verschillen, wij vinden The 100 best leuk, begin eerste seizoen iets minder, maar verderop wordt het steeds beter!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

HJ

Quote from: HereIsTom on February 22, 2017, 16:52:19
Tja smaken verschillen, wij vinden The 100 best leuk, begin eerste seizoen iets minder, maar verderop wordt het steeds beter!
Kijk s aan [emoji106]

HereIsTom

#252
The 100

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Edit: even achter een spoiler tag gezet.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

LuPo


Martijnst1990

Vaak langs zien komen, maar nooit eerder aan begonnen: White Collar. Tot nu toe een leuke serie die gewoon lekker wegkijkt :) En.. alle 6 de seizoenen op Netflix, dus ik kan ff vooruit :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Sopper

Wij zijn nu bezig met "The Killling", aanrader  :)
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Perfectionist

Fauda grote aanrader 8,4 op IMDB..
Een beter forum begint bij jezelf.

gerard1

#258
Laatste seizoen penny dreadfull  Wauw :headbanging:
Geweldig heerlijk verhaal en sfeer :inlove:.
Deze serie ga ik echt missen :(

MechanicalAnimal

Net het eind gezien van Black Sails S3.....volume tandje hoger met al dat kanonnengeweld  :headbanging:

Heerlijke serie  :popcorn:

Zo maar eens dit topic een stukkie teruglezen wat we nu gaan kijken  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

zuiderwijk

Quote from: Perfectionist on February 24, 2017, 18:51:07
Fauda grote aanrader 8,4 op IMDB..

Net ook afgekeken. Inderdaad een goede serie!

HereIsTom

1,7 miljard dollar voor Europese series bij Netflix, dankzij Narcos.

Bron
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

HereIsTom

Weer komt Netflix met een geweldige exclusive voor 2017.

De Amerikaanse streamingdienst heeft vandaag de eerste trailer vrijgegeven van Dark. Een nieuwe exclusive die helaas pas aan het einde van 2017 te zien zal zijn. Dark interesseert je als je series als Stranger Things en The OA ook leuk vond. Van eerstgenoemde komt overigens nog dit jaar een tweede seizoen naar Netflix.


De trailer is behoorlijk mysterieus en roept eigenlijk alleen maar vragen op. Dark is de eerste Duitse productie van Netflix. Op dit vlak weet de serie zich nu al te onderscheiden van Stranger Things en The OA dankzij het Europese sausje.

In Dark raakt een kind vermist, waarna vier families op zoek gaan naar antwoorden. In hun zoektocht gebeuren er allerlei mysterieuze zaken. De trailer kun je hieronder bekijken. De serie wordt nu al "Stränger Zings" genoemd in de YouTube comments.


 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

eddy135

...Dark is de eerste Duitse productie van Netflix. Op dit vlak weet de serie zich nu al te onderscheiden van Stranger Things en The OA dankzij het Europese sausje.

En onderscheid zich helaas ook wel door de Deutsche sprache... :-\

Hopelijk niet zo kinderachtig als de OA, begon leuk, maar vervolgens een stel pubers dat de wereld gaat redden heb ik helaas iets te vaak gezien... :confused:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kjelt

Als er ondertiteling bij zit maakt de taal mij weinig uit, ik kijk heel graag noorse, zweedse en deense crimis. Ik wordt juist de "standaard" amerikaanse producties wat meer beu.

KillerbeeNL

Quote from: Kjelt on March  4, 2017, 10:42:15
Als er ondertiteling bij zit maakt de taal mij weinig uit, ik kijk heel graag noorse, zweedse en deense crimis. Ik wordt juist de "standaard" amerikaanse producties wat meer beu.


die series "voel ik mij in thuis" , de steden platte land etc. zijn herkenbare settings
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Jumping Jack

'Frontier' aan het kijken, best goede reeks.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

MechanicalAnimal

Quote from: Kjelt on March  4, 2017, 10:42:15
Als er ondertiteling bij zit maakt de taal mij weinig uit, ik kijk heel graag noorse, zweedse en deense crimis. Ik wordt juist de "standaard" amerikaanse producties wat meer beu.

same here.......


maar de gewenning aan de insteek uit het Hoge Noorden.....de trage opbouw, de van nature afstandelijke houding tussen mensen en vaak een hoog gehalte aan plottwists.....steekt toch hier ook al de kop op hoor.

Enkele jaren geleden met de opkomst door bijv Bronn/The Birdge en Forbrydselen vond ik het echt fenomenaal. Veel opvolgers kunnen, zoals ook bij amerikaanse producties het geval is, die grote schoenen maar moeilijk vullen.
Ik kijk bijvoorbeeld Marcella, en ondanks dat het een leuke serie is, valt ook die serie in de welbekende valkuilen die je schetst.



Kijk ik liever bijv. Happy Vallye, waarvan je weet dat het geen A+, 5sterren productie is maar wat een heerlijke acteerprestaties van de britse cast.
Dan heeft dat toch meer mijn voorkeur.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

LuPo

Ik herken me precies in het verhaal hierboven. Ben nu bij The Killing S3 en vind het meer van hetzelfde worden. Ook Bron/Broen daarvoor gezien.

Wat mij betreft zijn The Missing en Broadchurch dan wel weer leuke uitschieters. Niet teveel afleveringen en daardoor gaat het allemaal wat sneller. :thumbs-up:

MechanicalAnimal

Quote from: LuPo on March 16, 2017, 09:43:33
Ik herken me precies in het verhaal hierboven. Ben nu bij The Killing S3 en vind het meer van hetzelfde worden. Ook Bron/Broen daarvoor gezien.

Wat mij betreft zijn The Missing en Broadchurch dan wel weer leuke uitschieters. Niet teveel afleveringen en daardoor gaat het allemaal wat sneller. :thumbs-up:

Zeker Broadchurch is geweldig, dat is bij tijd en wijle beklemmend. Eén van de weinige series waar ik natte ogen van kreeg. Zowel in seizoen 1 als 2 zaten daar pittige momentjes in door wat de acteurs daar neerzetten.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

LuPo

Quote from: MechanicalAnimal on March 16, 2017, 09:55:06
Zeker Broadchurch is geweldig, dat is bij tijd en wijle beklemmend. Eén van de weinige series waar ik natte ogen van kreeg. Zowel in seizoen 1 als 2 zaten daar pittige momentjes in door wat de acteurs daar neerzetten.

The Missing ook gezien? Daar had ik hetzelfde. :)

MechanicalAnimal

Quote from: LuPo on March 16, 2017, 12:01:00
The Missing ook gezien? Daar had ik hetzelfde. :)

nope...maar die gaat dus nu op de lijst, thanks  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

N1v3K

Quote from: HereIsTom on March  3, 2017, 19:16:53
Weer komt Netflix met een geweldige exclusive voor 2017.

De Amerikaanse streamingdienst heeft vandaag de eerste trailer vrijgegeven van Dark. Een nieuwe exclusive die helaas pas aan het einde van 2017 te zien zal zijn. Dark interesseert je als je series als Stranger Things en The OA ook leuk vond. Van eerstgenoemde komt overigens nog dit jaar een tweede seizoen naar Netflix.


De trailer is behoorlijk mysterieus en roept eigenlijk alleen maar vragen op. Dark is de eerste Duitse productie van Netflix. Op dit vlak weet de serie zich nu al te onderscheiden van Stranger Things en The OA dankzij het Europese sausje.

In Dark raakt een kind vermist, waarna vier families op zoek gaan naar antwoorden. In hun zoektocht gebeuren er allerlei mysterieuze zaken. De trailer kun je hieronder bekijken. De serie wordt nu al "Stränger Zings" genoemd in de YouTube comments.




Dark zojuist uitgekeken. BRIL-JANT !
Het vergelijk met Stranger Things kan ik begrijpen, maar dit is toch wel andere koek. Een stuk volwassener om te beginnen. Cinematografisch heel fraai en heerlijk 'gloomy'. De soundtrack bezorgde kippenvel op mijn armen. Top tip !   8)

Erik

Ook eens lid geworden van Netflix. Hoe werkt dat eigenlijk zodra er een nieuw seizoen begint komt er dan elke week een nieuw deel beschikbaar of moet je een half jaar wachten en wordt het hele seizoen in één keer beschikbaar?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dirk

ben al een paar jaar geen Netflix abonnee meer, maar destijds kwam een seizoen er gewoon in één keer volledig op, dus niet aflevering per aflevering.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea