Help...met spoed !!

Started by Bertone, November 1, 2014, 05:37:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bertone

Beste Forumleden,

Wie o wie kan mij helpen aan een tweeter voor een SL12si...kan hier helemaal niets over vinden.?? :devil: is dit dezelfde alu. tweeter als de Sl6 si...? Wil het graag zo origineel mogelijk houden..lukt dat niet wat zijn dan goede alternatieven om beiden tweeters te vervangen..?  ??? hoor graag jullie bevindingen / ervaringen.  ;)

Gr Bertone

Xander32

Zijn er levens mee gemoeid?

Wat zal helpen is iig. volledige informatie.
Wat is een SL12sl? Ik kan wel aannemen dat het een ls. betreft maar vervolgens heb ik geen idee van welk merk, welke serie?


Quote from: Bertone on November  1, 2014, 05:37:48
Beste Forumleden,

Wie o wie kan mij helpen aan een tweeter voor een SL12si...kan hier helemaal niets over vinden.?? :devil: is dit dezelfde alu. tweeter als de Sl6 si...? Wil het graag zo origineel mogelijk houden..lukt dat niet wat zijn dan goede alternatieven om beiden tweeters te vervangen..?  ??? hoor graag jullie bevindingen / ervaringen.  ;)

Gr Bertone
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirk

die schreeuwtitel icm idd zo'n openingspost helpt niet echt natuurlijk...zo krijg je imo veel hits, maar weinig concrete pointers  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jrjhoe

#3
De SL-12si is een speaker van celestijn, ik weet niet wat voor tweeter daar in zit.
Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

Dirk

verschillende al naargelang de uitvoering/jaargang...als ik zo ff snel afga op wat Google vindt, dus TS zal toch echt wat meer info moeten geven als hij correcte info wil vwb zijn setje (en het is Celestion btw ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jrjhoe

Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

Siddartha

welkom of htforum of zo...  :huh2:
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Rowdy


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

martin778

Denk het ook niet.

Sowieso stom om zulke speakers defect te kopen als je weet dat de vervangers unobtainium/peperduur zijn.
Je zou het kunnen proberen bij Total Speaker Repair of kijken of je de tweeters uit een ander model kun overzetten, bijvoorbeeld uit de Celestion 3, want de SL modellen zijn schaars en ook prijzig.