te felle leds...

Started by buizesmurf, October 24, 2014, 14:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Octaaf

Mijn oude dac en subwoofer hadden ook felle blauwe leds (ze hebben de uitvinder daarvan trouwens net beloond met een nobelprijs). Ik heb er toen een heel klein beetje vaseline op gesmeerd. Zag er eigenlijk best mooi uit (lampje wordt mat) en eenvoudig te verwijderen.

Zodiac

Quote from: Pjotr27 on October 24, 2014, 17:16:30
Ik kan er wel tegen hoor en ik begrijp het wel ( Audio-Life)

Ah jongens. Casper is een prima gast. Beetje typisch, maar wie is dat nou niet....?
Ik vind dat hij een zeer interessant assortiment heeft (high-end: zeker!). Het is een hifi freak, maar dat maakt hem interessant....

Vind ik.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Zodiac

Quote from: Pjotr27 on October 24, 2014, 16:42:14
Mooie tip, maar ja 7 pond verzendkosten...

Ik wil er wel wat van je overnemen voor een ntb (relatief veel te groot) bedrag.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Zodiac

Voor de liefhebber: ik heb een heleboel light dims over. Zilver. Rond, vierkant in alle maten en smaken. Je zult ze maar zoeken....
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Mordante

Quote from: Zodiac on October 31, 2014, 13:00:57
Ah jongens. Casper is een prima gast. Beetje typisch, maar wie is dat nou niet....?
Ik vind dat hij een zeer interessant assortiment heeft (high-end: zeker!). Het is een hifi freak, maar dat maakt hem interessant....

Vind ik.

Helemaal mee eens.

Kjelt

Zoek een geschikte kleur niet licht doorlatend plakband, bv coroplast isolatietape.
Knip een stukje af en plak dat op de drager van een stikkervel (je weet wel dat papier wat glad is en waar je de sticker vanaf trekt).
Neem een perforator en perforeer het plakband met drager, haal deze uit de perforator opvangbak (die je vantevoren al hebt leeg gemaakt anders kun je lang zoeken)
Wil je de led nog wel kunnen zien (bv powerled) dan prik je nu een klein gaatje precies in het midden van het plakbandrondje of boort dit met een dremel en geschikte diameter boor (pas op je handen).
Haal het plakband rondje van het vel en plak op de led of buitenkant van je apparaat.

Zaagstra

Ik doe er wat Pritt Poster Buddy voor, net genoeg dat je nog wat van het licht kunt zien. Ziet er niet uit, maar het is spotgoedkoop en in no time er weer af te halen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Zodiac

#32
En als je geen zin hebt in beide diy oplossingen, dan heb ik een hele envelop vol met light dims van mijnheer Andrews te GB. Het hoeft niet, mag wel, is een geste van ome Z
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

hifiman

Leuke tip, heb ze ook gelijk besteld die dimlights :-)

Zodiac

Ik had ze dus al voor je....[emoji1]
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *