Avengers: Age of Ultron

Started by Ronald-de-boer, October 23, 2014, 17:38:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald-de-boer


tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

rijstfj


Raymen

Ik zeg laat maar komen

Mijn soort film 👍👍👍👍👍
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Erik

Zo dat ziet er wel heftig uit. Lijkt me geweldige film.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Marcel87

Ik wil zeggen: episch! Maar dat waren de trailers van Iron man 3 ook, toen viel de film toch wat tegen.

Maar ik ga deze zeker in de bios zien! Ik vond deel 1 zeer vermakelijk.
LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

rijstfj


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymond187

Staat gepland om met de mannen te gaan kijken  :popcorn: :popcorn:

Loric

W-A-U-W... dit is een hele hoop film!

pietnoeck

heeft iemand deze al gezien in Antwerpen of Brussel met de laserprojector van Barco ? Is het laser Ultra 3D beeld helderder zoals ze claimen en is het de moeite om de verplaatsing te maken ?

Raymen

 Nope,

Wel gisteren naar eindhoven geweest en de film in dobly cinemaa gezien.c :headbanging: :headbanging:
Dit was een super ervaring, beeld was gestoken strak, 3D was echt heel goed.

Ook dolby atmos viel goed te doen, al waren de dolby atmos trailers wel duidelijk beter dan de echte film.

Ook perfecte plaatsen, bij de dolby cinema zijn de stoelen zo geplaatst dat niemand voor je zit.

Vond de film trouwens ook heel goed hoor  ;D ;D
Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

LittleNinja

Quote from: Raymen on April 25, 2015, 10:11:56
Nope,

Wel gisteren naar eindhoven geweest en de film in dobly cinemaa gezien.c :headbanging: :headbanging:
Dit was een super ervaring, beeld was gestoken strak, 3D was echt heel goed.

Ook dolby atmos viel goed te doen, al waren de dolby atmos trailers wel duidelijk beter dan de echte film.

Ook perfecte plaatsen, bij de dolby cinema zijn de stoelen zo geplaatst dat niemand voor je zit.

Vond de film trouwens ook heel goed hoor  ;D ;D
Mvrg
Raymen


Bij JT Eindhoven maken ze in de Dolby Cinema ook gebruik van laser projectie...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

squeek

Quote from: pietnoeck on April 25, 2015, 10:04:35
heeft iemand deze al gezien in Antwerpen of Brussel met de laserprojector van Barco ? Is het laser Ultra 3D beeld helderder zoals ze claimen en is het de moeite om de verplaatsing te maken ?

Gezien in zaal 5 in antwerpen. Beeld is in 3d inderdaad helder, veel lichtopbrengst dus geen donkere 3D. Of het de verplaatsing waard is moet je zelf uitmaken, is maar een film uiteindelijk he
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

Binnen een uurtje gaan zien in 2d cant wait!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

Later vanavond in Vlaardingen. Omwille de (reis)tijd hebben we even afgezien van Eindhoven..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

skank1

Niet slecht maar ook niet zo goed als Deel 1
Wil voor mij net iets te grappig overkomen. Actie was super, echter ultron mocht voor mij iets sterker overkomen.
Genoten wel, kijk uit nr de 3d thuis
Een nipte 8/10
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

Voor het eerst naar JT geweest. In dit geval in Vlaardingen. Normaal gesproken gaan we altijd naar Pathé, maar vanwege Dolby Atmos zijn we naar JT gegaan.

Wat mij het meeste op viel was het feit dat het niet storend hard stond zoals in IMAX. Mooi schoon geluid zonder schel te zijn. Maar van het hele Atmos gebeuren ben ik nog niet onder de indruk. Het beeld was gewoon goed en een mooi 3D plaatje. Maar... Wat een waardeloze 3D brillen gebruiken ze!! Dolby glasses met 3M lenzen. De lenzen vond ik aan de kleine kant, waardoor er grote zwarte randen ontstonden en het ergste van alles vond ik de witte waas rond de randen. Gigantisch storend!!

De film was verder gewoon goed, grappig, spectaculair maar weinig verrassend.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ronald-de-boer

Vandaag naar deze film geweest, en kan niet anders zeggen, geweldig..
Dit zijn echt mijn soort films..


gr Ronald

Loric

Quote from: LittleNinja on April 26, 2015, 16:44:27
Voor het eerst naar JT geweest. In dit geval in Vlaardingen. Normaal gesproken gaan we altijd naar Pathé, maar vanwege Dolby Atmos zijn we naar JT gegaan.

Wat mij het meeste op viel was het feit dat het niet storend hard stond zoals in IMAX. Mooi schoon geluid zonder schel te zijn. Maar van het hele Atmos gebeuren ben ik nog niet onder de indruk. Het beeld was gewoon goed en een mooi 3D plaatje. Maar... Wat een waardeloze 3D brillen gebruiken ze!! Dolby glasses met 3M lenzen. De lenzen vond ik aan de kleine kant, waardoor er grote zwarte randen ontstonden en het ergste van alles vond ik de witte waas rond de randen. Gigantisch storend!!

De film was verder gewoon goed, grappig, spectaculair maar weinig verrassend.

Wat je zegt over die brillen. Dat is zowaar, en nou ben ik al geen liefhebber van 3D, de sterkste beperkende factor, ook bij Dolby Cinema. Vanmiddag heb ik daar 'Avengers Age of Ultron' nogmaals gezien. Ik zal wat opmerkingen in het Dolby Cinema topic plaatsen...

yorkie13

Vandaag gezien in Imax  in Berlijn

Lekker groot scherm daar, en super geluid.

3d brillen zijn Prima daar.

Martijn M

Afgelopen weekend heb ik The Avengers 2 in Belfast gezien. De film was vermakelijk, maar ik was meer onder de indruk van het 3D beeld! Tot afgelopen weekend was ik maar één keer onder de indruk van 3D. Dat was in Ede bij Avatar. Het kostte me toen een kwartiertje, maar toen was ik er aan gewend en vond ik het geweldig. Dat was de eerste film in 3D die ik ooit zag en daarna was ik telkens weer teleurgesteld wanneer ik een film in 3D zag. Tot afgelopen weekend.

Dit was vele malen beter dan wat ik destijds heb gezien. Ik 'zag' het meteen en ik had nadien geen vermoeide ogen. In tegenstelling tot Avatar en (alle inferieure) andere films in 3D leek de complete film 3D, in plaats van elementen of scènes. Het was best wel subtiel, dus ik voelde nooit de neiging om weg te duiken voor Captain America's schild of iets dergelijks. Er zat juist veel diepte in het beeld. Dit is hoe ik het graag zie.

Ik had 3D al bijna afgeschreven als een gimmick, maar ik ben er nu van overtuigd dat men op de goede weg is. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al een aantal pints Guinness achter de kiezen had, dus wellicht heeft dat mijn beleving versterkt. Te zijner tijd zal ik de film nog maar eens kijken om mijn bevindingen te verifiëren. Hoe het ook zij, ik kan de film warm aanbevelen aan liefhebbers van het genre.
Dutch & Dutch