Fatsoeneren/opknappen Hypex A1500

Started by mcintoshfan, October 23, 2014, 15:25:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcintoshfan

Ik heb onlangs een Hypex A1500 versterker gekocht om deze te gaan gebruiken voor mijn subwoofer. Het geheel was in een kist ingebouwd en deed het prima.
Toen ik thuiskwam en de kist openmaakte, trof ik een ellende aan van solderen en kabeltjes doorverbonden, plakband en dergelijke troep.
Nu wil ik graag de versterker weer fatsoeneren, maar heb even jullie hulp nodig...tenminste hoop dat iemand mij kan helpen.

In de versterker zit een optionele crossover print geinstalleer, aangezien ik deze niet nodig heb wil ik deze eruit halen. De crossover frequentie kan ik via mijn processor instellen.

Echter zit op deze crossover print (bovenste print) een kabel gesoldeerd van de "gain" ........weet iemand waar deze kabel moet komen op de orginele(onderliggende print) ? (zie foto 1)

Daarnaast zie ik een connector, althans wat er nog van over is....waar is deze voor, weet iemand dat? (zie foto 2)
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

mcintoshfan

#1
nog 1 foto voor wat meer duidelijkheid
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

mcintoshfan

#2
schema
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A