Nieuwe installatie van TotalMedia Theatre nog mogelijk?

Started by rho, October 1, 2014, 17:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rho

Misschien is het de meeste gebruikers al opgevallen, maar TMT wordt niet meer ondersteunt door ArcSoft. Er is eigenlijk zo goed als niets meer te vinden over deze software. Op de ArcSoft website lijkt het alsof de software nooit bestaan heeft.

Nu vraag ik me af hoe ik te werk kan gaan wanneer Microsoft de gratis update naar Windows 10 aanbiedt. Ik kan dan mijn OS wel gratis upgraden, maar ik kan TMT6 niet meer installeren/activeren omdat zelfs de registratiecodes voor het product niet meer werken. (aangekochte licentie!!)

Heeft er iemand een idee hoe ik hier te werk kan gaan? Of ben ik mijn software pakket gewoon kwijt als ik een upgrade doe van het OS?

Witalik

kan je hen niet proberen een mailtje te sturen ?

http://www.arcsoft.com/support/

Wel stom inderdaad dat er niks meer op die site staat ! http://www.arcsoft.com/totalmedia-theatre/overview.html is wel te bereiken en dan staat het er wel tussen products. Maar zodra je ergens anders bent op de site verdwijnt het inderdaad.

Ben wel benieuwd eigenlijk want ik was van plan deze software aan te gaan schaffen. Werkt tot nu toe vind ik het beste eigenlijk out-of-the-box. Dit geeft alleen niet veel hoop zo, nu er niks meer over terug te vinden is.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

rho

Arcsoft support is natuurlijk de eerste die ik gecontacteerd heb. Er is echt totaal geen ondersteuning meer voor het product.

Als je hun forum bekijkt kan je wat info vinden. Ze hebben gewoon van de 1ne dag op de andere alles ivm het product verwijdert van de site en de ontwikkeling en support compleet stopgezet. Er is nog 1 iemand die reageert op posts van klanten en die zegt enkel dat het hem spijt dat Arcsoft het product heeft stopgezet en dat ie begrijpt dat klanten gefrustreerd achterblijven. Verder krijg je ook daar geen echte support meer van.
Volgens mij hebben ze zware licentieproblemen en vrezen ze een serieuze rechtszaak ofzo.

Witalik

Quote from: rho on October  2, 2014, 07:23:07
Arcsoft support is natuurlijk de eerste die ik gecontacteerd heb. Er is echt totaal geen ondersteuning meer voor het product.

Als je hun forum bekijkt kan je wat info vinden. Ze hebben gewoon van de 1ne dag op de andere alles ivm het product verwijdert van de site en de ontwikkeling en support compleet stopgezet. Er is nog 1 iemand die reageert op posts van klanten en die zegt enkel dat het hem spijt dat Arcsoft het product heeft stopgezet en dat ie begrijpt dat klanten gefrustreerd achterblijven. Verder krijg je ook daar geen echte support meer van.
Volgens mij hebben ze zware licentieproblemen en vrezen ze een serieuze rechtszaak ofzo.

Dat had ik ook gezien maar dat bericht was van maart dit jaar volgens mij ? Die van Dolby ? En inderdaad ook dat forum gezien. Scheen ook nog iemand net voor die dag het programma gekocht te hebben en pats daarna site down.

Erg netjes is het niet ! Alleen PowerDVD is nu een speler met licenties voor de codecs enzo toch ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

rho

WinDVD Pro 11 zou ook nog een optie zijn.

Arcsoft is pas vorige maand met TMT gestopt, volgens mij.

Bij PowerDVD moet je ook al voor de Pro gaan als je BluRay wil afspelen. De standaard doet enkel DVD. (fysieke schijfjes)