Plasma Panasonic p65vt50 heel klein krasje in me scherm 2 mm groot en flinter du

Started by Ariekros, September 30, 2014, 15:40:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ariekros

Titel zeg het erge probleem al

nu is het erge dat hij niet meer gerepareert kan worden via panasonics service * glas plaat word niet meer gemaakt*
misschien weet hier iemand een oplossing om het schiteren van de pixel door het krasje te minimalizeren.

de tv doet het trouwens nog perfect het krasje zit op de glas plaat en ik durf niet te zegen of hier een coating op zit * anders kon ik misschien zo tv polijst dingetje gebruiken

dus heeft iemand advies zeg het me.

alvast bedankt

Joske007

Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Ariekros

nee niet hpx hars lol :D

wel grappig je tv bij carglass brengen ><

ik ben even de naam van het spul kwijt ik zoek het even op

Joske007

Quote from: Ariekros on September 30, 2014, 15:56:56
nee niet hpx hars lol :D
wel grappig je tv bij carglass brengen ><
ik ben even de naam van het spul kwijt ik zoek het even op
Het gaat hier puur om de verwoording naar, hé lol :)
Er moeten toch bedrijven in je omgeving zijn, die dergelijke kleine zaken "net als carglass" kunnen herstellen?
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Ariekros

ik heb cerepairs ge probeerd

dit is ook het bedrijf dat voor panasonic werkt en die zegt gewoon kan niet meer gemaakt worden de glas plaat is niet meer te bestelen.
zucht ik hoef die anti reflectie laag niet ik kijk films in kompleet verduisterde ruimte :P

Joske007

Contact opnemen met de TD van Panasonic en vragen of ze eenzelfde defecte TV, maar met een goede glasplaat voor je willen reserveren?
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Ariekros


wolfkampf

Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Ariekros

aegon  en ik heb de claim al ingedient

maar dat lost het probleem niet op :(.
Ik heb op het moment deze panasonic tv en een kdl60w855b sony tv voor games.
maar de plasma wint elke keer kwa films hoewel deze sony ook echt goed is  komt doe rode tint vaak als roze naar boven * raar genoeg in games is de kleur goed voor mijn doen*

dus ja probleem is al krijg ik geld van de verzekering dan zit ik zonder plasma omdat de technologie dood is en led/lcd gewoon mij nog niet heb overtuigd kwa films.
en oled is onbetaalbaar voor mij

VlisChris

Gewoon uit interesse; zie je de kras uberhaupt? Flinterdun en 2mm. Klinkt alsof er weinig aan de hand is?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ariekros

je ziet het soms ja helaas

lijkt dan net of de pixels schitteren deze verkleuren danomdat het licht niet meer recht uit het paneel komt maar door de kras naar opzij gaan.
dit gebeurd alleen in felle kleuren de donkere is het niet tot bijna niet zichtbaar

Bart_M

Je hoort nog wel eens dat heldere nagellak helpt... Misschien het proberen waard?

Dru

Het vervelende is dat een scherm vaak een speciale coating heeft.
Ga je polijsten of repareren bestaat de kans dat het juist erger wordt.

eddy135

Krasjes in fotolenzen worden soms met zwarte inkt gevuld om schittering tegen te gaan...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ariekros

Bedankt voor de tips heren

maar ik ga hem proberen te verkopen en ga me toch eindelijk op een beamer richten
Ik heb nu nog een mitsubishi hc9000d liggen dus die ga ik op maken en daarna een nieuwe kopen.

nog bedankt.

*misschien nog tips voor een oprolbaar scherm voor de beamer kan handig zijn*