aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Maikel_audionerd

Quote from: Jumping Jack on August 19, 2017, 09:55:49
En de gebruikelijke reactie op enige dissonantie in dit topic dat serieuzer wordt genomen door zijn volgers dan door de ts zelf  ;D.
Weet je wat... laat ook maar. Enige vorm van sociale vaardigheden is bij sommige iemanden blijkbaar afwezig, maar ik bemoei me inderdaad weer met zaken waar ik me niet mee moet bemoeien. Was even vergeten dat dit normaal in Nederland is, mijn fout. Ajuus.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Sirius666

Quote from: Maikel_audionerd on August 19, 2017, 10:27:38
Weet je wat... laat ook maar. Enige vorm van sociale vaardigheden is bij sommige iemanden blijkbaar afwezig, maar ik bemoei me inderdaad weer met zaken waar ik me niet mee moet bemoeien. Was even vergeten dat dit normaal in Nederland is, mijn fout. Ajuus.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Uit onmacht beginnen over sociale vaardigheden van een ander. Typisch gedrag van mannetjes die geen kritiek kunnen verdragen. Lachwekkend!

phy

Kijk dat dit niet goed kan gaan met een brillenzaakje is natuurlijk overduidelijk.
Maar dat maakt verder niets uit alles wat hij heeft gehad en gedaan neemt niemand hem meer af.
Het is gewoon een keuze die hij maakt live now pay later  :)
Het is niet mijn keuze en van velen niet maar iedereen is vrij om op zekere hoogte te doen en keuzes te maken die hij zelf wil.
En voor hetzelfde geld gaat het wel allemaal goed rijke ouders of vriendin
Perfect toch  8)
Ik gun het hem van harte.

Contour

Laten we maar even afwachten tot Maz zelf reageert!

Maikel_audionerd

Quote from: Contour on August 19, 2017, 18:59:05
Laten we maar even afwachten tot Maz zelf reageert!
+1


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Maro

Ik denk dat Maz zijn interesses heeft verlegd naar auto's oid. De set was af, top bereikt, lol eraf?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

CZ79

Maz klaar met hifi? Hahahaha, eerst zien dan geloven :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maro

Quote from: chansig on August 20, 2017, 09:21:39
En de top bereikt ?

Gr. Hans

Binnen de financiële mogelijkheden bedoel ik natuurlijk alhoewel die natuurlijk bij Maz erg rekbaar blijken elke keer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

chansig

Financiële top, muzikale top, bling-bling top ? Er zijn zoveel toppen....misschien zelfs over the top ? :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

Jeetjes weer. Ik dacht dat ik aangemeld stond op de Ht /taptalk app maar bleek offline te zijn op een of ander manier . En ik zag steeds op de app zelfde oude berichten! Tot ik een email kreeg van Jo , maz leef je nog?
Waar Ik op reageerde en bleek dat er iets mis was met me taptalk app .

Maargoed ik vond het al vreemd dat iedereen me met " rust " liet. Lol
Toen scrutinizer eergister zei van : Tis weer lachen in je topic  dacht zei ik : vreemd , ik zie noets nieuws! Ik heb vandaag alles weer opnieuw geinstaleerd en nu zie ik weer dat er wel wat gebeurt op de talptalk/Ht forum.


Hoe dan ook , Maz is wat audio betreft even "rustig" aan doen.

Tis zomer en in de zomer muziek luisteren met mijn buizen set is net als of je in de sauna zit. Lol.

Dus ik heb weinig aan audio gedaan.

Ook is het geel erg druk op de zaak en daarnaast ben ik bezig met een TWEEDE OPIEK zaak wat veel tijd kost.


Ik ga zometeen eens even lezen wat er allemaal is gebeurt in mijn "afwezigheid".

Wel kan ik jullie delen dat ik mijn Porsche heb weggedaan.

Wat de Dure  Draaitafel betreft wat ik hier had , die heb ik NIET gehouden. Ik had een test/proef periode waarin ik hem kon retourneren en daar heb ik gebruik van gemaakt. Dus die heb ik NIET GEKOCHT.

Daarvoor inplaats heb ik een andere platenspeler gekocht wat VEEL  voordeliger is , en dat is een VPI "tje". (Foto's volgen nog).

Dus geen dure draaitafel voor maz.

Was wel heel vet om zoiets over de vloer te hebben gehad want dat kom je niet zo een twee meer tegen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Paul Demo on July 16, 2017, 19:59:30
Gebeurd er nog iets op audio gebied?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hoj paul

Ja en nee, de grote draaitafel heb ik toch niet Gekocht. Daarvoor in plaats een VPI aangeschafd. :)  foto's komen nog.
Quote from: twani on July 16, 2017, 20:15:14
Het geluid van een klappenauspuff op de flat six boxer is veel mooier dan welke stereoset dan ook.
Ben ik helemaal met je eens. Is een van de mooiste muziek stukken die ik ooit heb gehoord. Lol
Quote from: Lord Elrond on July 18, 2017, 20:17:28
Na al die super mooie snelle auto's ( BTW CONGRATZZZZZ met super 911) heb ik een klein vraagje op audio gebied :)

Mazzzz heb jij eens mogen spelen en luisteren met het merk Wilson Audio en wat vond/vindt je er van :) .

Mvg Dennis
Hoi Lord.
Dankjewel voor de felicitatie. Ondertussen is de Porsche de deur uit! Lol

Ja, echt waar! Dus audio is niet dr enige waar ik in niet stil kan zitten als ik me zinnen ergens op zet.

Wat Wilson betreft , ik heb ooit een paar grote Wilsons gehad.

Ik was toen aan kiezen tussen Wilson en kharma en het is kharma geworden.

Had ze beide tegelijker tijd over de vloer. Mooie speakers maar toen vond ik ze te tam met de rest van de spullen wat ik had staan.
Quote from: chansig on August  4, 2017, 18:09:48
Gewoon drie weken geen bericht in dit topic...wat is er aan de hand ?????

Gr. Hans
Lol hans.  Alles is pico bello hier.

Alleen me tap talk was vastgelopen en ik zag steeds enkel oude berichten. En aangezien ik het  behoorlijk druk had heb ik niet verder gekeken dan me neus. Ik dacht tis wel goed zo. Misschien is iedereen op vakantie of ze zijn me vergeten. Lol.

Quote from: raindog on August  4, 2017, 18:17:08
Dat noemen ze komkommertijd..  ;)

Edit: Alhoewel, voor Maz zal het hoogseizoen zijn nu met al die zonnebrillen.
Tis bij mij geen komkommertijd maar zonnebrillen tijd. Dus maz heeft het heel druk gehad. Waardoor ik niet op vakantie kon / kan.
Quote from: Paul Demo on August  5, 2017, 11:57:45
Hij zal toch niet in de kreukels liggen?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik niet , mijn BENZ WEL. LOL. Foto's volgen.
Quote from: Siddartha on August  5, 2017, 18:39:06
Misschien wel in een deuk
Goed geraden. Een deuk /kapotte bumper en een achterlicht en nog wat kleins. Lol

Maargoed ik reed zelf niet maar mijn vader. Die was onderweg naar huis met me Benzje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: henkt1 on August 18, 2017, 15:05:05
Of te druk bezig met de belastingdienst dan wel schuldeisers  ;)

ok, ben al weg  :blush:
Ik bwn onderdaad druk bezig met de balstingdienst. Ben per week wel een dag of 3 aan werk voor ze dus De Belastingdienst is me grootste vriend. Ik heb in 3 jaar ruim 150 k verdiend voor ze en daar heb ik niet eens bloemen of een bedankt kaart voor gehad. Lol.

Schuldeisers heb ik gelukkig niet , heb geen cent schuld (behalve de hypotheek en de belasting maar goed dat is normaal in NL.
Wie geld verdient krijgt blauwe brieven thuis. Zolang je alles netjes en op tijd betaald is niets aan de hand.


Quote from: AudioEnZo on August 18, 2017, 16:01:43
Misschien wel gewoon een fijne welverdiende vakantie :colgate:
Hoi AudioEnzo

Helaas nog geen vakantie. Ben gewoon zoals altijd 6 dagen aan werk en ben daarnaast nogeens bezig met tweede winkel over te nemen van collega mede opticien die helaas overleden is.

Dus de uitbreidingsplannen zijn onderweg.
Quote from: phy on August 19, 2017, 13:40:48
Kijk dat dit niet goed kan gaan met een brillenzaakje is natuurlijk overduidelijk.
Maar dat maakt verder niets uit alles wat hij heeft gehad en gedaan neemt niemand hem meer af.
Het is gewoon een keuze die hij maakt live now pay later  :)
Het is niet mijn keuze en van velen niet maar iedereen is vrij om op zekere hoogte te doen en keuzes te maken die hij zelf wil.
En voor hetzelfde geld gaat het wel allemaal goed rijke ouders of vriendin
Perfect toch  8)
Ik gun het hem van harte.
Hoi phy

Gelukkig gaat het hier heel goed.
Ik zou Niet weten waarom het Niet goed kan gaan?
Ben nog altijd gezond( gelukkig )en werk nogsteeds 6 dagen per week. Dus hou nogsteeds heel veel personeels kosten beperkt.

Sterker nog, Gaat beter dan ooit hier bij Maz (prive) en op de zaak. De tweede winkekovername is op komst en ik heb het drukker dan ooit.

Stiekem zou ik graag wat meer vrije tijd willen maar dat gaat helaas niet momenteel.
Ik zeg altijd leef nu je nog kan maar ondertussen werk ik me rot en kan me eigen "voorbeeld" niet volgen. Lol.

Dit jaar wordt denk ik continu  6dagen per week  werken en geen vakantie gezien ik het behoorlijk druk heb met veel zakelijke ideeën en plannen en geen vast personeel in dienst wil.

Ben nu even aan "buferren" want ik moet uitbreiden op de zaak.







Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Porsche alweer weg...... dat heb je een partij snel voor mekaar.... :o
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

VlisChris

Zonde van de Benz. Maar je vader niks?

Maar, Porsche weer weg?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

Quote from: Contour on August 19, 2017, 18:59:05
Laten we maar even afwachten tot Maz zelf reageert!
Hoi Contour

Maz hiero ! Lol.

Ben er gewoon alleen druk met andere dingen en me taptalk was vastgelopen waardoor ik steeds alleen oude berichten zag als ik "even" keek. Vond het zelf ook bijna ongelofelijk dat het zo rustig was in me topic.  Lol.
Quote from: Maro on August 20, 2017, 06:52:35
Ik denk dat Maz zijn interesses heeft verlegd naar auto's oid. De set was af, top bereikt, lol eraf?
Dat zeer zeker. Maz is iemand die steeds met een ding tegelijk bezig is  en dan doe ik het ook goed.

Zomers met auto's en winters met audio hobby.
Quote from: cz79 on August 20, 2017, 08:14:58
Maz klaar met hifi? Hahahaha, eerst zien dan geloven :D
Dat zal niet zo gauw , maar merk wel steeds dat ik steeds langer met de zelfde spullen in huis zit.

Verder heb ik heel veel audio spul weggedaan wat ik niet nodig had om geld vrij te maken voor andere hobby. (Autos).

Dus geen HT / bios meer voor maz of verbouwing van derde verdieping naar MAN CAVE. Die geld heb ik in me  auto gestopt.
Quote from: chansig on August 20, 2017, 09:21:39
En de top bereikt ?

Gr. Hans
Nooit! hemel heeft geen top. Tis een oneindigend verte!
Quote from: Maro on August 20, 2017, 09:24:17
Binnen de financiële mogelijkheden bedoel ik natuurlijk alhoewel die natuurlijk bij Maz erg rekbaar blijken elke keer.
Ik zoek altijd de top in wat ik kan kopen.hoewel het niet altijd de verstandigste keuze is. Het is lol en ik genietervan. Dus we DOEN HET GEWOON en schrijven de afschrijving met een glimlach af!
Quote from: chansig on August 20, 2017, 09:28:17
Financiële top, muzikale top, bling-bling top ? Er zijn zoveel toppen....misschien zelfs over the top ? :D

Gr. Hans
Idd . Zoveel toppen en zo weinig geld ! Over de top kan haast niet want een 300 miljoen euro jacht zit er niet in voor me. Niet nu , niet in me 20ster leven.lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#13891
Quote from: VlisChris on August 23, 2017, 02:04:15
Zonde van de Benz. Maar je vader niks?

Maar, Porsche weer weg?

En hij heeft mij niet eens een PM gestuurd :nopompom:    :tounge:


Mr.M

Quote from: Mitch-- on August 23, 2017, 02:03:23
Porsche alweer weg...... dat heb je een partij snel voor mekaar.... :o
Ja.  Was totaal niet de bedoeling mitch  ,(zoals altijd) lol. Maar heb weer een onverwachte aktie uitgehaald en de porsche geruild voor een ander sport auto. ;).

Quote from: VlisChris on August 23, 2017, 02:04:15
Zonde van de Benz. Maar je vader niks?

Maar, Porsche weer weg?
Hoi vlischris


Vader was behoorlijk geschrokken van de klap en de opspringende rol bar van de Mercedes maar er was gelukkig niemand gewond.

Alleen wat blik schade.

Porsche coupe is idd weg en vervangen door een ander sport auto. ;).
Quote from: twani on August 23, 2017, 10:05:39
En hij heeft mij niet eens een PM gestuurd :nopompom:    :tounge:
Lol.








Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Quote from: maz on August 24, 2017, 01:27:57
Ja.  Was totaal niet de bedoeling mitch  ,(zoals altijd) lol. Maar heb weer een onverwachte aktie uitgehaald en de porsche geruild voor een ander sport auto. ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Is er dan toch een R8 gekomen......?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Quote from: Mitch-- on August 24, 2017, 02:19:36
Is er dan toch een R8 gekomen......?!
Ik hou het nog even voor me mitch. ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Deze Porsche 'was het toch net niet' gevoel achteraf Maz?

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Quote from: genesis on August 24, 2017, 06:44:32
Deze Porsche 'was het toch net niet' gevoel achteraf Maz?

Genesis
Qua rij eigenschap was het absoluut alles wat je zou willen wensen.


Alleen ik irriteerde me aan paar dingen.

Bv als je reed met de ramen open dan had je een hele vervelende luchtstroom door de cabine wat niet goed te krijgen was en dat luchtstroom maakte veel herrie .

Dus de irritatie was hoog bij me op moment dat ik snelweg opging met schuifdak open en of raampje naar beneden.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Quote from: maz on August 24, 2017, 14:06:55
Qua rij eigenschap was het absoluut alles wat je zou willen wensen.


Alleen ik irriteerde me aan paar dingen.

Bv als je reed met de ramen open dan had je een hele vervelende luchtstroom door de cabine wat niet goed te krijgen was en dat luchtstroom maakte veel herrie .

Dus de irritatie was hoog bij me op moment dat ik snelweg opging met schuifdak open en of raampje naar beneden.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Een cabrio rijder in hart en nieren


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

genesis

Dan zal de volgende auto toch zeker +450 pk hebben neem ik aan?! O0

Genesis
Carpe Diem

Sirius666

Quote from: maz on August 24, 2017, 14:06:55
Qua rij eigenschap was het absoluut alles wat je zou willen wensen.


Alleen ik irriteerde me aan paar dingen.

Bv als je reed met de ramen open dan had je een hele vervelende luchtstroom door de cabine wat niet goed te krijgen was en dat luchtstroom maakte veel herrie .

Dus de irritatie was hoog bij me op moment dat ik snelweg opging met schuifdak open en of raampje naar beneden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Twani ligt nu vast op de grond, ik leef stilletjes mee :D